Uitlaat Honda CBR 500 R

Moto-Mike

MF'er
30 sep 2019
64
50
Ik heb laatst voor de grap de uitlaat van mijn motor gehaald om eens te luisteren hoe het klonk(en om mijn ouders voor de gek te houden met die herrie). Vond dit wel echt gruwelijk klinken vooral omdat mijn motor met de originele uitlaat gewoon geen geluid maakt dus dat was wel even een verschil. Nu ben ik van mening dat ik dus echt niet zonder uitlaat ga rijden hahaha. Dit ten eerste om de wijk te vriend te houden maar ook omdat het wel een beetje heel erg (te) hard ging.

Nu ben ik dus op zoek naar een leuke/mooie en goed klinkende uitlaat/demper van bijvoorbeeld de merken: IXIL, Akrapovic, Hurric en GPR om een mooi en diep geluid te krijgen. en een ander uiterlijk. Ik vind zelf de wat kortere uitlaten er een stuk mooier uitzien dan die grote.

Ik ben al aardig aan het rondkijken en ben er al aardig wat tegengekomen maar die prijzen zijn mij iets te hoog(of ik kijk gewoon verkeerd), vandaar dat ik dus aan jullie wil vragen of jullie misschien een goede site, dealer, garage kennen of andere personen die een uitlaat hebben liggen rond de 200,-(goedkoper mag altijd, iets duurder ook).

Misschien kennen jullie nog andere merken waar ik ook nog naar kan kijken of welke juist niet!?

Alle informatie is welkom(Sommige denken misschien 'waarom zou je meer herrie/geluid/kabaal willen maken?' Snap ik, maar ik hou wel van een beetje geluid haha!)
 
Ik zou als ik jou was eens kijken naar een 2e handse uitlaat die dan voor een schappelijke prijs wordt aangeboden.
Op die manier vond ik ook mijn toenmalige Yoshimura uitlaat voor mijn Honda Grom.
Nieuw zijn zulke uitlaatjes stevig aan de prijs maar 2e hands scheelt het een slok op een borrel.
Zelf vond ik het de centen meer dan waard want zo’n vet geluid is echt heerlijk.
Succes met je zoektocht.
 
Eventueel kan je ook afwachten tot louis weer een actie heeft met die 50 euro kortingsbonnen.. als uitlaten dan in de verkoop zijn en dan zo'n korting.. dan zijn ze redelijk goedkoop.
 
Ik hou marktplaats etc wel even goed in de gaten en louis ook. Bedankt! Duurt me in ieder geval al weer veel te lang hahaha, liever gisteren dan vandaag!
(jaja, hier meld zich een ongeduldig person hahaha)
 
Trouwens nog een vraag, aangezien ik niet veel verstand heb van motoren en alles eromheen. Kan er ook gewoon een universele uitlaat op? of een uitlaat van en net ander type motor?
 
Trouwens nog een vraag, aangezien ik niet veel verstand heb van motoren en alles eromheen. Kan er ook gewoon een universele uitlaat op? of een uitlaat van en net ander type motor?

Nee, dat past vaak niet. Elke type motor heeft een andere uitlaatbocht en connector-deel.
Die ali-uitlaten passen daarom vaak ook niet.. zijn trouwens ook niet goedgekeurd voor de openbare weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan