uitlaat Honda Shadow 750 ACE

Ronald1973

Rookie
7 mei 2006
1
0
Ik heb sinds kort een Honda VT 750 Ace, bouwjaar 99 en ik zou graag de originele uitlaat vervangen door een waar meer geluid uitkomt.
Heeft iemand een tip voor me qua merk, type etc.
Alvast bedankt,

Ronald
 
053.gif


Een tip heb ik niet voor je, helaas. :)
 
Welkom! *O*


kijk eens op www.laserexhausts.com

Daar moeten ze ze wel hebben, bij de dealer te koop. Zijn niet goedkoop, ook zonder dempers niet toegestaan in NL O-)

Ze zorgen wel voor genoeg tegendruk en herrie :Y
 
ik heb een ace en een Highway Hawk open uitlaat.
Het is een super geluid en de uitlaat was niet duur alleen moet je oppassen met de politie want hij maakt veel lawaai.
 
ik heb een ace en een Highway Hawk open uitlaat.
Het is een super geluid en de uitlaat was niet duur alleen moet je oppassen met de politie want hij maakt veel lawaai.

Wat is niet duur, en waar kun je deze verkrijgen.
Ik heb namelijk ook een ace, en geluid sucks '(

youp
 
Ik heb ook zo een laser uitlaat. Ze hebben volgens mij 2 versie's een een legale en 1 die dat weer niet is. Ik heb de laatste. Ben er wel tevreden over. Klinkt een stuk beter dan de originele :-)
Ooit eens via een internetwinkel gekocht.
volgens mij koste hij tot 365 euro's. Maar ik vind het echt een meerwaarde hebben!!
 
meestal kosten ze tussen de 150 en 300 euro, van Highway Hawk zijn er al uitlaatdempers vanaf ongeveer 40 euro per stuk. Wat qua geluid een aanrader is, is de "Megaton" demper, nummer 65-941 op Highwayhawk.com, maakt een lekker diepe roffel zonder asociaal te zijn (lees; minder politierisico)
 
Terug
Bovenaan Onderaan