Uitlaat Kawasaki KLX 650 C

BMW K1100LT

Die hard MF'er
6 jul 2003
532
1
Ik heb gisteren een Kawasaki KLX 650 C voor erbij gekocht (woensdag kan ik 'm ophalen). Nu wil ik er alleen wel wat meer geluid uit hebben. Blok maakt geweldige klappen, maar het enige wat er uit de uitlaat komt is puff puff en dat moet klap klap worden. Is het misschien een idee om de demper eraf te halen, vol met wasbenzine te gieten en in de fik te steken zodat het dempingsmateriaal verbrand?
 
Ik zat ff te rond te zoeken, maar ik kwam ook de BSM Enduro uitlaat tegen. Die
kost nog geen 150 euro. Is dat misschien wat? Het gaat er eigenlijk alleen maar om dat er meer geluid uit komt voor niet al te veel geld :)

enduro2.jpg


<edit>

Mijn bange vermoeden is waar... het betreft alleen een voorpijp... daar moet dan nog eens een demper op...
En dat wordt een dure grap volgens mij ;(
 
Laatst bewerkt:
ga je off-road/enduro ? laat dan gewoon standaard demper erop...

bij een kawa kan je het binnenwerk er toch uithalen niet ?
anders open maken, schotten eruit en geperforeerde buis met wol erin
 
ga je off-road/enduro ? laat dan gewoon standaard demper erop...

bij een kawa kan je het binnenwerk er toch uithalen niet ?
anders open maken, schotten eruit en geperforeerde buis met wol erin

Niet echt aan te raden. Toen ik mijn motor 2dehands kocht handen ze ook zitten kloten met de standaard uitlaat met als gevolg dat iedereen me al van 5 kilometer afstand kon horen aankomen.

Je krijgt dan een heel schel geluid wat nog het meeste doet denken aan een opgevoerde brommer :r en de prestaties van je motor gaan omlaag omdat je de tegendruk nodig heb in je uitlaat.
 
Ik weet genoeg...

Wordt dus sparen ;)
Tis trouwens wel jammer. Het blok hoor je echt lekker flink stampen, maar uit de uitlaat hoor je eigenlijk helemaal niets met de standaard demper ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan