uitlaat kawasaki

stevel

Rookie
18 dec 2003
4
0
kampenhout
hallo ik heb dus een kawasaki gpx 900 met gereviseerde motor van '92 en er staat een uitlaat van laser op,
nu deze maakt echt een zaaaalig lawaai en hij bolt wel goed maar nu vroeg ik mij af of er een dubbele uitlaat bestaat en geeft deze mooier geluid (zwaarder) en meer vermogen en wat is de kostprijs aub.

thx alvast
 
nee ik bedoel idd een gpx op mijn papieren staat 600cc maar er staat een kit op van een 900 motor incluis en anders gaat hij verdomd goed voor een 600 want een 750 laat ik gemakkelijk 8er thx voor de link
 
ahja en die dubbele uitlaat hoeft niet per sé van laser te zijn maar als ik op die site op een uitlaat link slaagt mijn pc altijd vast.
en geeft zo'n dubbele uitlaat nu zwaarder geluid en meer vermogen?
 
ahja en die dubbele uitlaat hoeft niet per sé van laser te zijn maar als ik op die site op een uitlaat link slaagt mijn pc altijd vast.
en geeft zo'n dubbele uitlaat nu zwaarder geluid en meer vermogen?

Ik durf geen ja en geen nee te zeggen. Ik heb tot nu toe altijd laser dempers gehad en ze bevielen altijd. Zeker de duo tech die ik sinds kort heb. Ik heb deze motor met deze demper nog niet op een testbank gehad, maar ik merk wel dat ik iets meer vermogen heb gekregen. En een super geluid natuurlijk. :)
 
nee ik bedoel idd een gpx op mijn papieren staat 600cc maar er staat een kit op van een 900 motor incluis en anders gaat hij verdomd goed voor een 600 want een 750 laat ik gemakkelijk 8er thx voor de link

Een GPX 600 R met een GPZ 900 R blok eronder???????????
Heb je daar een foto van, ik wist niet dat dat pas te maken was.........ben benieuwd!
En als dat werkelijk zo is dan past er toch geen enkele standaard uitlaat onder?
 
ja ik denk ook niet dat die laser er standaard op kon want hij is binnenkant helemaal ingedeukt en het stukje buis aan de demper was eens over maar is opnieuw gelast maar naar het schijnt zou dit niet lang houden maar tot nu toe toch wel ik zal eens zien dat ik een foto kan posten als ik hem vind want zit in een verhuis en zoeken tss al men papieren en foto's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan