Uitlaat keuze R1

dommel@

Die hard MF'er
27 okt 2002
971
0
Philippine
Ik ben opzoek naar een slip-on sport-uitlaat voor mijn r1.Nou is mijn oog gevallen op twee uitlaten de Yoshimura rs-3 open uitlaat en de Devil sb-2 double ( zeer mooi )
Nu is mijn vraag bij de Yoshi.word er geadviseerd om een carb.kit te monteren.En als ik dat niet doe scheelt het echt dan zoveel qua vermogen verlies.En wie heeft er ervaring met een devil sb-2 double.

Jeroen

Bijlage: tuning1.jpg
 
full


Die uitlaat heeft Raul op zijn R1 zitten. Je zou hem om zijn ervaring kunnen vragen.

Een carb-kit is niet altijd nodig, maar je kan eventueel een dynojet doen.
 
Ik ben opzoek naar een slip-on sport-uitlaat voor mijn r1.Nou is mijn oog gevallen op twee uitlaten de Yoshimura rs-3 open uitlaat en de Devil sb-2 double ( zeer mooi )
Nu is mijn vraag bij de Yoshi.word er geadviseerd om een carb.kit te monteren.En als ik dat niet doe scheelt het echt dan zoveel qua vermogen verlies.En wie heeft er ervaring met een devil sb-2 double.

Jeroen

Nikko heeft ook een hele mooie high mount
 
wow......... die dubbele devil pijp is echt :9~ niet normaal.

zo hebbie ook aprilla uitlaten, zag er vandeweek nog eentje op een mille zitten die bij van meel voor de deur stond.

die bubbele zijn echt het vetst. Akra is wel een ruig merk (vooral in carbon) maar van al deze foto's vindt ik die toch bijna deminst mooie.

die enkele devil high mount is ook vet.

succes met de aanschaf. toch eenprijzig geintje (blj dat er bij mij al carbon onder hing)
 
Ik heb mijn R1 stock :? gekocht en kwam er al snel achter dat als je op de 6000 toeren zit en het gas open draaide dattie haperde, een soort flatspot ontstond er en daarna trok ie wel door.

Niet veel later een Yoshi TRS tri oval erop gezet en loopt als een speer, geen flatspot en een beetje vermogen erbij gekregen.

Maar of er een carb.kit erop zit?? Geen idee, ik denk het niet.........maar ja, ik zou het ook niet weten hoor...........heb het fietsje nog niet uit elkaar gehaald.

Mocht je alsnog voor een Akra gaan, misschien wel interessant voor je:

Marktplaats Akra
 
Heeft er iemand nog een einddemper (hoeft geen Akra te zijn astie maar open is :9 )voor een R6 in de kast liggen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan