Uitlaat keuze :?

12 jun 2011
1
0
Den Haag
Beste mf leden...
Ik heb zinds een maand een Suzuki gsx-r600 uit 2000 (Srad model)...
Toen ik de motor kocht zat er al standaart een carbon uitlaat demper op van het merk Arrow.. Ik ben wel tevreden met de motor maar ben toch op zoek naar een wat zwaardere geluid...
Ik hoorde dat er een verschil is tussen een carbon uitlaat en een metale...
Ik ben op zoek naar een zware doffe geluid en als ik et gas loslaat met een beetje touren dat je een lekkere kick-back geluid hoort..

Mijn vraag is dus... Welke uiltaat met een niet al te dure prijskaartje zou mijn ritten veel leuker maken en mn motor een brutere sound geven???

Mvg
Melvin
 
Ik vind spes wel goed klinken, beetje donker/duister onderin en bij hoge toeren lekker gillen.
maar of daar nog wat van te krijgen is ??
Die SPES uitlaten zijn inderdaad lekker uitlaatjes om te horen! Volgensmij bestaat het merk niet meer, maar dat weet ik niet. Kan ook naamsverandering hebben. Je ziet ze inderdaad ook meestal op wat oudere fietsjes zoals een CBR600F2 etc.
 
er zijn zat 600cc 4-pitters die echt wel zwaar klinken hoor.
kort die pijp maar eens in, en haal evt. nog wat dempingsmateriaal erui/db-killer eruit en je weet niet wat je meemaakt

Dempingsmateriaal eruit?
Als je brandplekken wilt hebben moet je dat zeker doen. :')

Heb via het forum ook een ingekorte sebring pijp gekocht voor mijn blade.Klinkt super lekker en met gas los lekkere kick back met van tijd tot tijd een vlammetje! :P

Ik zou je pakkingen maar eens nakijken, die laten de boel ploffen waarschijnlijk. ;)
 
Mijn zus heeft een srad met een bos carbon uitlaat. Deze zit er al een tijdje onder, dus de demping zal minder zijn dan een nieuwe sportuitlaat. Hij klinkt iig heel donker en hard. Erg mooi!
 
Ik heb er ook wel eens aan zitten denken om mn Akra in te korten, maar heb wel eens gelezen dat dat tenkoste van t vermogen gaat? Kwa geluid hoef ik t niet echt te doen vind ik persoonlijk, maar vind het wel mooier staan.
Iemand ervaring hiermee?
 
Ik heb er ook wel eens aan zitten denken om mn Akra in te korten, maar heb wel eens gelezen dat dat tenkoste van t vermogen gaat? Kwa geluid hoef ik t niet echt te doen vind ik persoonlijk, maar vind het wel mooier staan.
Iemand ervaring hiermee?

Bij een wat langere demper heb je (over het algemeen) wat meer power bovenin de toerenrange. Bij een wat kortere demper ben je in het middengebied iets sterker.
Maar alles is natuurlijk marginaal.
En gooi er een run op de bank/afstelling tegenaan en je krijgt e.e.a. weer optimaal.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan