4 mrt 2021
4
0
Hoi,
Ik heb een 390 Duke uit het jaar 2018, nu wil ik hier een andere uitlaat opzetten.

Alle topmerken zijn me te duur zoals akra en ik vind de stijl ervan niet echt super.

Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met de volgende uitlaat:
Austin Racing V3 250MM slip-on
Ik kan geen duidelijk filmpje krijgen over deze.
Dan heb ik nog een vraag: Is het per definitie noodzakelijk om een CE-keur op je uitlaat te hebben? want de andere slip-on van AR heeft dit niet maar is wel goedkoper.

Ik weet dat je niet in Duitsland mag rijden zonder de CE maar ik kom daar toch nooit

Alvast bedankt!
 
ik meen dat alles wat op de Europese markt verkocht wordt een CE moet hebben. Dit is een eigen verklaring van de fabrikant/leverancier waarin deze vermeldt dat het product voldoet aan de geldige eisen voor dat product.
 
Wees een beetje sociaal en neem een mooie uitlaat met e-keur. Deze zal een mooier geluid geven dan origineel, maar dan voorkom je dat je word aangekeken als weer zo’n tering herrie motor.
 
bedankt! van hoe het lijkt voor zo ver is het een best luide pijp, erg kort en geen DB killer helaas dus rip mijn buren lol

Bedenk je wel dat je met een Duke 390 vrijwel altijd volgas rijdt. Dan trek je met zo'n uitlaat een hoop aandacht, van zowel klagers als de politie.

Vergal het niet voor de "normale" motorijders en kies voor een e-keur uitlaat.
 
Ja zal het onthouden! wordt het waarschijnlijk alsnog de AR uitlaat maar dan de versie met E-keur welke (zoals gewoonlijk) duurder is en er net wat minder mooi is maar toch bedankt voor jullie reacties! zal het niet voor de rest verpesten door stationair al autoalarmen af te laten gaan hihi.

(totaal niet een keer heen en weer door de straat gereden zonder uitlaat)
 
Terug
Bovenaan Onderaan