uitlaat lek GSX750F, wat nu?

Jaystijl

Rookie
28 jun 2010
2
0
Zeist
Hoi allemaal,

Bij mijn suzuki GSX750 F uit 96 is het euvel voorgevallen dat mijn uitlaat lek is.
Nu ben ik bij de garage geweest en die vertelde me dat het minimaal 700 eu gaat kosten.
Hebben jullie tips of truuks?

gr
Jay
 
om te beginnen: WAAR lekt ie en hoe erg is de lekkage.
Een motorzaak (zeker de grote jongens) doen het liefst vervangen ipv lassen, dar verdienen ze meer mee.
Maar zonder foto's valt er zo op afstand eigenlijk niets van te zeggen of het nog te redden is.
 
Ik heb het nagekeken, (sorry nog geen foto) maar het zit aan de onderkant van de motor. zo rond het spruitstuk
Nu heb ik het er met een maatje van mij over gehad en die vertelde mij dat lassen erg lastig wordt, omdat het veel te verroest is. (het is een uitlaat systeem van 14 jaar oud)
Maar nu is mijn vraag... waar kan ik het best een nieuwe / vervangende kopen (de dempers zijn nog goed)
 
Je zou ook even wat slopers langs kunnen bellen. Zie dat Woesthoff net een GSX750F binnen heeft. Je weet nooit of daar nog een nette uitlaat onder zit. Of anders een complete sloper zoeken, heb je meteen een bak met onderdelen op reserve (maar daar moet je maar net plek, tijd en zin in hebben).
 
Terug
Bovenaan Onderaan