Uitlaat met de mooiste sound voor zx6r ?

Patser

MF'er
16 feb 2003
206
0
Alkmaar
Ik wil straks op de motorbeurs in Utrecht andere uitlaat kopen voor mijn zx636r van 2002. Het belangrijkste voor mij is het geluid, prestatie maakt me niet uit, die motor gaat voor mij toch hard zat. Aangezien ik ze niet eerst kan uitproberen, moet ik van tevoren eens informeren bij jullie ;)
Ik wil er één met zo'n echte race geluid die lekker schreeuwt als je veel gas geeft, maar bij stationair een deep geroffel :9~ Verder hoef alleen het eindstuk vervangen te worden en wil ik ook niet in mijn pijp gaan zagen, dus moet het geloof ik van het type Bolt-on zijn. Als laatste punt...echt superveel geld heb ik ook niet(Aanschaf motor was Aanslag voor Portemonee)dus het liefst goedkoop!
Hieronder een foto van mijn huidige standaard uitlaat met aansluiting :
uitlaat.jpg

Wel leuk, maar maakt toch een te lief geluidje...
 
probeer een wilyco uitlaat (bij safe motors) had een maatje van me onder zijn blade gekregen. damm wou niet eens met hem in de buurt een rondje rijden, echt een smijt herrie...heb zelf acrapovic, is erg mooi maar ook prijzig
 
Ik wil straks op de motorbeurs in Utrecht andere uitlaat kopen voor mijn zx636r van 2002. Het belangrijkste voor mij is het geluid, prestatie maakt me niet uit, die motor gaat voor mij toch hard zat. Aangezien ik ze niet eerst kan uitproberen, moet ik van tevoren eens informeren bij jullie ;)
Ik wil er één met zo'n echte race geluid die lekker schreeuwt als je veel gas geeft, maar bij stationair een deep geroffel :9~ Verder hoef alleen het eindstuk vervangen te worden en wil ik ook niet in mijn pijp gaan zagen, dus moet het geloof ik van het type Bolt-on zijn. Als laatste punt...echt superveel geld heb ik ook niet(Aanschaf motor was Aanslag voor Portemonee)dus het liefst goedkoop!
Hieronder een foto van mijn huidige standaard uitlaat met aansluiting :
(Afbeelding)
Wel leuk, maar maakt toch een te lief geluidje...

vriend van me heeft ook een 636 met een Laser oval titanium. met echt een onwijs geluid
 
men maat heeft nu ook een viper zitten op zijn zx6r (2001) diep geluid onderin toeren en een oorverdovend lawaai als je hoog in toeren zit , kost 175 euro is wel alleen voor race gebruik, maar wie kijkt daar nu achter
 
Precies, Viper, ik heb em ook eronder liggen, damn wat mooi stationair , echt een vol geluid!

Hoog istie ook errug mooi!

als ik em weer uit de stal haal zal ik effe een wavvie maken voor je ! maar kweet niet of ik nog ga rijden voor de beurs.. anders krijg je weer zo eentje van een koude motor (de meeste maken er eentje voordat ze gereden hebben..) :)
 
Ok mensen, echt super al die reactie's, maar waar ik al voor vreesde, is dat ieder zijn uitlaat toch wel de mooiste sound vindt maken. Nogal logisch, ander zou je hem toch ook niet kopen toch :?
Dat maakt het er voor mij allemaal maar niet makkelijker op.
Bij deze een overzichtje van jullie adviezen, correct me if i'm wrong...

506 € Akrapovic Titanium/Carbon Racing Bolt-on
579 € Laser Hotcam Titanium/Carbon Racing Bolt-on
459 € Laser Oval Titanium/Carbon Racing Bolt-on
319 € Leovince Aluminium Racing Bolt-on
429 € Leovince Titanium/Carbon Racing Bolt-on
411 € Micron Aluminium Racing ?
437 € Micron Titanium/Carbon Racing ?
379 € Bos Aluminium ABE Bolt-on
429 € Bos Titanium ABE Bolt-on
469 € Bos Carbon ABE Bolt-on
175 € Viper ? Racing ?
? € Yoshi RS3 ? Racing ?
? € Wilyco ? ? ?

Ik moet zelf zeggen, die Viper is toch wel lekker goedkoop :9
 
Gewoon een open pijp die je mooi vindt eronder schroeven... Op een kawa klinkt elke open pijp mooi!!! Heb zelf een ovale Kevlar racedemper van Scorpion. duur maar mooi (€599) en een sound! om bang van te worden
burn.gif
 
Volg Gifkikker en Yerrewn! K heb ook een Viper uitlaat onder mijn ZX-6R van 1998 en dat klinkt...... :} :}

Lekker dof van onderuit en vanaf 7000 toeren begint ie echt te schreeuwen als een tweetakt GP 500 op Assen. (Ja, ik weet het, GP500 is nie meer...)

Echt aanrader, en mijn buren hebben al wel geklaagd :( . Zit r nog maar 1 dag onder....
 
Goed, ben op al 2 dagen op de beurs geweest :)

Ten eerste hebben ze nergens ook maar een uitlaat op voorraad voor mijn motor :(
Verder heb ik te horen gekregen dat er voor de zx6r 636 van 2002 geen Viper bolt-on beschikbaar is....hoe vaag dan ook.
Naar een andere tent gegaan... Daar verkochten ze ook onder ander Micron uitlaten, daar heb ik ook wel wat goede verhaen over gehoord kwa geluid. Echter alle uitlaten zaten zo rond de 300+ Euro voor de goedkopere modellen, de duurdere rond de 500+. Behalve de Venom uitlaten.... De wat ??? Ja Venom, dat is eigenlijk ook een Micron, maar dan het vorige model of zo.. Dus stukken goedkoper :) Aangezien ik meer heb uitgegeven dan ik van plan was(Helm, Combipak, zomerjas, handschoenen), ben ik maar voor goedkoop gegaan... Voor de RVS Oval betaal ik maar 199 eurootjes inc. BTW en verzendkosten ! Deze uitlaat zou nog genoeg lekkere sound geven dat de buren zeker zouden gaan klagen, maar ik zal daar geen last van hebben, want die heb ik al afgericht met mijn auto (Dikke geluidsinstallatie en Sebring + Openluchtfilter geweld)
Ze verwachten 3 weken levertijd, maar ik zal proberen een filmpje van de orginele uitlaat met geluid te maken en eentje daarna met de Venom uitlaat...
Mocht daarvoor dan interesse zijn...
Ik zal zeker een foto tegen die tijd posten...
tot dan ! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan