fretje-pitbull
MF veteraan
wie heeft er een idee ofzo hoe ik de uitlaat van mijn mito onder mijn zadel krijg (zoals ducati 916)?
het is een 2 tact
het is een 2 tact
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb het met mijn cbr600 gedaan, de boel leeg gehaald onder de buddy en passen en meten tot je er bent. klinkt simpel maar je moet er ff de tijd voor nemen.
alleen nu het volgende. wil je aan de uitlaat van je 2-tact gaan rommelen? het vermogen van je blok hangt bij een 2-tact erg nauw samen met de vorm/diameter en lengte van je uitlaat.
je moet goed weten wat je doet.
succes
Cilinder draaien is voor een leek geen optie daarvoor moet je bijna nieuwe carterhelften fabriceren,als je de demper onder de buddy wil dan moet je de uitlaat van cilinder tot demper opnieuw berekenen.
[bhet is dus niet mogelijk zonder enorme kosten te doen
[...]
ten eerste zou ik niets aan het blok veranderen, niet zonder goede apparatuur en de kennis om dit uberhaupt te fixen.
check http://geocities.com/lucfoekema/ExhaustNL.html en kijk of je er wat aan hebt.
misschien zijn er wel andere opties om wat leuks met de uitlaat te doen ipv onder de buddy.
denk buiten de kaders zou ik zeggen
als je aan het uitlaat bouwen gaat is een beetje kennis van materialen en plaatwerken wel handig, weet niet hoe dat met jouw zit.
in elk geval suc6
buiten de kaders denken bedoel ik mee iets anders dan anderen of wat er op de markt komt maken. nu zie je voornamelijk de standaard potten zoals vroeger, de nieuwere fietsen onder de kont en sommigen allernieuwste modellen een kleine dikke pot rechtsonder.
je kunt nog veel meer doen met een uitlaat, de mijne bijv. heb ik rechthoekig gemaakt onder de buddy, er staat al wat anders op de planning.
je kunt genoeg stoeien hiermee.
suc6
succes
mijn creatie mocht je dat leuk vinden.