uitlaat onder kont steken cagiva mito

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb het met mijn cbr600 gedaan, de boel leeg gehaald onder de buddy en passen en meten tot je er bent. klinkt simpel maar je moet er ff de tijd voor nemen.

alleen nu het volgende. wil je aan de uitlaat van je 2-tact gaan rommelen? het vermogen van je blok hangt bij een 2-tact erg nauw samen met de vorm/diameter en lengte van je uitlaat.

je moet goed weten wat je doet.

succes
 
xde uitlaat daarkrijgen is niet het probleem het probleem is zoals u zegt, het vermogen khebal es gelezen dat je de cilinder moet draaien maar hoe doe je dit ivm de poorten? en de draairichting van de krukas moet hetzelfde blijven kwil blijven vooruit rijden :]
ik heb het met mijn cbr600 gedaan, de boel leeg gehaald onder de buddy en passen en meten tot je er bent. klinkt simpel maar je moet er ff de tijd voor nemen.

alleen nu het volgende. wil je aan de uitlaat van je 2-tact gaan rommelen? het vermogen van je blok hangt bij een 2-tact erg nauw samen met de vorm/diameter en lengte van je uitlaat.

je moet goed weten wat je doet.

succes
 
Cilinder draaien is voor een leek geen optie daarvoor moet je bijna nieuwe carterhelften fabriceren,als je de demper onder de buddy wil dan moet je de uitlaat van cilinder tot demper opnieuw berekenen.
 
[bhet is dus niet mogelijk zonder enorme kosten te doen :/
[...]

ten eerste zou ik niets aan het blok veranderen, niet zonder goede apparatuur en de kennis om dit uberhaupt te fixen.

check http://geocities.com/lucfoekema/ExhaustNL.html en kijk of je er wat aan hebt.

misschien zijn er wel andere opties om wat leuks met de uitlaat te doen ipv onder de buddy.
denk buiten de kaders zou ik zeggen ;)

als je aan het uitlaat bouwen gaat is een beetje kennis van materialen en plaatwerken wel handig, weet niet hoe dat met jouw zit.

in elk geval suc6 :)
 
oke bedankt ik ga direct es kijken o de link
wat bedoel je met de uitlaat buiten het kader?
ten eerste zou ik niets aan het blok veranderen, niet zonder goede apparatuur en de kennis om dit uberhaupt te fixen.

check http://geocities.com/lucfoekema/ExhaustNL.html en kijk of je er wat aan hebt.

misschien zijn er wel andere opties om wat leuks met de uitlaat te doen ipv onder de buddy.
denk buiten de kaders zou ik zeggen ;)

als je aan het uitlaat bouwen gaat is een beetje kennis van materialen en plaatwerken wel handig, weet niet hoe dat met jouw zit.

in elk geval suc6 :)
 
buiten de kaders denken bedoel ik mee iets anders dan anderen of wat er op de markt komt maken. nu zie je voornamelijk de standaard potten zoals vroeger, de nieuwere fietsen onder de kont en sommigen allernieuwste modellen een kleine dikke pot rechtsonder.

je kunt nog veel meer doen met een uitlaat, de mijne bijv. heb ik rechthoekig gemaakt onder de buddy, er staat al wat anders op de planning.
je kunt genoeg stoeien hiermee.

suc6
 
aja ezo kwas niet mee het is is een heel intressante site dat u me gegeven hebt bedankt
buiten de kaders denken bedoel ik mee iets anders dan anderen of wat er op de markt komt maken. nu zie je voornamelijk de standaard potten zoals vroeger, de nieuwere fietsen onder de kont en sommigen allernieuwste modellen een kleine dikke pot rechtsonder.

je kunt nog veel meer doen met een uitlaat, de mijne bijv. heb ik rechthoekig gemaakt onder de buddy, er staat al wat anders op de planning.
je kunt genoeg stoeien hiermee.

suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan