Uitlaat op X-max 125 & stuur scheef

xdaxmax

Rookie
30 aug 2009
5
0
Olen
Hoi ik ben Sven en bezit een kleine maand de X Max 125cc ik ben er zeer tevreden over, nu ben ik aan het rond kijken om er een andere uitlaat op te plaatsen. Maar heeft dit invloed op de prestaties ? gaat deze trager rijden meer verbruiken en of minder snelheid halen ?

Ook heb ik nog een ander klein probleem en dat is dat mijn stuur een heel klein tikkeltje scheef staat .
Ik heb reeds al de kappen al verwijderd en het balhoofd losgedraaid om deze wat recht te kunnen duwen maar er komt geen beweging in, heeft iemand tips ?
Mvg Sven
 
Waarom wil je eigenlijk een andere uitlaat? Gewoonlijk wordt dat gedaan om iets meer vermogen te krijgen, maar als ik jouw bericht zo lees, is dat niet de reden. Het stuur zal normaal gezien door de dealer in garantie rechtgezet worden. Als je hem nieuw gekocht hebt tenminste.
 
het balhoofd heeft niks te maken dat je stuur scheef staat..

gewoon stuur los draaien.
 
De Leovince 4road is zowat de populairste uitlaat. Die is lichter dan de originele en geeft een beetje meer vermogen. Je scooter zal dus ietsje sneller zijn, maar verwacht geen wonderen. De meesten zijn ook erg te spreken over het geluid dat hij maakt. Tevens is hij van roestvrij staal, dus hij blijft er (langer) mooi uitzien. Als je bovenaan op zoeken klikt en "leovince 4road" intikt, zul je er heel wat info over vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan