uitlaat open maken?

Vaak kun je de popnagels uitboren en zo de achterkant van de demper er af halen. Maar ik kan in de tekening niet zien of jij zo'n demper hebt waarbij dit mogelijk is. En glaswol dat kun je beter aan een bevriende bouwvakker vragen die neemt vast wel een stukje mee.
 
mja, meer flow is meer vermogen, en meer geluid. dus je ideeen zijn uitstekend zou ik zeggen.
't is wel zo dat gewoon glaswol de klappen niet goed aankan en er speciaal dempervulling te koop is welke beter dempt met een langere levensduur . . . succes
 
mja, meer flow is meer vermogen, en meer geluid. dus je ideeen zijn uitstekend zou ik zeggen.
't is wel zo dat gewoon glaswol de klappen niet goed aankan en er speciaal dempervulling te koop is welke beter dempt met een langere levensduur . . . succes

Ben het met hem eens.

Glaswol gaat niet zo heel lang mee. Met nieuw dempings materiaal komt er minder herrie uit je uitlaat. Maar of je die 1,5 pk zult merken als je die 'Z' eruit haald?????
Ik denk dat die 'Z' er meer in zit om het geluid nog wat extra te dempen.
 
Oei.... het is niet zomaar gezegd dat je de beste "flow" krijgt door er simpelweg een rechte buis aan te hangen, of zelfs maar de beste prestaties. Heet, wervelend en afkoelend gas onder druk gedraagt zich nu eenmaal niet "lineair".
Er komt volgens mij (maar ik weet er vrijwel niets van) wel ff meer bij kijken om de "flow" optimaal te krijgen. Da's ook de reden dat die uitlaatboeren zoveel geld vragen.....
 
Oei.... het is niet zomaar gezegd dat je de beste "flow" krijgt door er simpelweg een rechte buis aan te hangen, of zelfs maar de beste prestaties. Heet, wervelend en afkoelend gas onder druk gedraagt zich nu eenmaal niet "lineair".
Er komt volgens mij (maar ik weet er vrijwel niets van) wel ff meer bij kijken om de "flow" optimaal te krijgen. Da's ook de reden dat die uitlaatboeren zoveel geld vragen.....

Helemaal mee eens. Als uitlaatgassen makkelijker door de demper kunnen wil dat niet zeggen dat je er vermogenswinst mee krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan