Uitlaat problemen R1

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.825
524
De meeste weten wel dat ik me '99 R1 heb ingeruild op een 2002 R1, nou heb ik nog me Laser slip-on demper van me '99 R1.

Diameter van de pijp ed is allemaal hetzelfde, alleen de hoek is ietsje anders, ong. 15 graden.

Nu had ik bedacht, als je de flens (waarmee die dus vastgemaakt wordt aan de middenpijp)van de slip-on afzaag, en onder de nieuwe hoek weer vastlast, alles dus okee is.

Wie weet een adres die me daarmee kan helpen, en het liefst een beetje motor gericht, dus geen een of andere "Piet de lasser" of zo.

Alle adressen zijn welkom, maar hoe meer richting Zuid-Holland hoe beter.

Thanks alvast.
 
De nieuwe R1 is niet zo slecht, en het verschil tussen de R1 van Paul en de gixxer van Gerco lijkt groter dan tussen Gerco en mij, we hebben het afgelopen zondag meerdere malen uitgeprobeert, op top loopt de gixxer maar een km op 5 harder, op de terug weg, heuvel op en volgas, liepen ze beide even hard.
Beide hadden op dat moment de standaard demper.
En mijn motor heeft pas 3000 km, dus mag nog wel een beetje loskomen.

We moeten volgend seizoen maar weer eens een testje doen :z Want dit gaat echt niet op *D

Gizzmo zijn mind slaat op hol wordt zeer spoedig vader :9 :9 :9 :9
 
Maak je foto's ed, vergeet ik ze te posten, nou, bij deze.

yam-r1-02-bikepics-37358.jpg

yam-r1-02-bikepics-37359.jpg

yam-r1-02-bikepics-37360.jpg

SPECIAAL VOOR MAR1TIN, maar die van jouw is mooier.
yam-r1-02-bikepics-37361.jpg

full
 
Mooi opgelost... Zou nog wel ff die velgen een ander kleurtje geven. Vind dit niet echt geweldig ondanks dat het standaard is. Toch?


zwart is standaard, soms is het wel mooi, op de foto een beetje saai, net motor maar weer eens gewassen en velgen schoongemaakt (na de foto), dan is het wel weer mooi. Zit nog steeds te denken aan goudkleurige velgen, lichte kleur, gelijk aan voorvork.
 
Terug
Bovenaan Onderaan