Uitlaat R6 2004

Ipman06

Rookie
12 mrt 2012
1
0
Ik heb een R6 uit 2004 en ben opzoek naar een nieuwe uitlaat (demper).
Ik wil een uitlaat van carbon en het liefst een hexagonal versie. Zat te denken aan een Akrapovic of Laser ....
Bij welke dealer/ verkoper kan ik dit het best kopen? Natuurlijk het liefst zo goedkoop mogelijk. Heeft iemand suggesties of tips?

Sander
 
Ja, eerste post 8-)

Welkom op MF :W

En voor wat betreft je demper, ik zou zeggen lees je eens wat in, hier op MF en gebruik de zoekopdracht er gaat een wereld voor je open.

Merken en typen zat te koop (vertel mij wat) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Bel gewoon een motorzaak op en zeg dat je graag voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten en hoe duur het bij hun kost een demper.
 
Moet je even kevinblade een pmmetje sturen, die monteert die dingen gratis, kan je zelf via internet de goedkoopste bestellen.
 
Hier heb ik mijn sportdemper gekocht. Goedkoper dan een gemiddelde dealer/verkoper en had 'm binnen enkele dagen. Nog steeds veel plezier van! (LeoVince GP Pro, Z750 '11)
 
Ik heb een R6 uit 2004 en ben opzoek naar een nieuwe uitlaat (demper).
Ik wil een uitlaat van carbon en het liefst een hexagonal versie. Zat te denken aan een Akrapovic of Laser ....
Bij welke dealer/ verkoper kan ik dit het best kopen? Natuurlijk het liefst zo goedkoop mogelijk. Heeft iemand suggesties of tips?

Sander

bolski.nl
 
Monteer iig geen herrie pijp....gaat op den duur vervelen.....

(overigens zijn 4 cilinder jankerts sowieso niet om aan te horen)

:+
 
Als je t kan vinden zoek dan een Quill, was voor mij ook onbekend, maar een maat van mij hebt die er ook onder hangen.

Heerlijk gebrul en gejank en VLAMMETJES!!!!!!

Engels Brulpijp merk overigens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan