Uitlaat R6 2006 laten maken

mieluh

MF veteraan
15 jun 2006
9.612
1.819
Maasbree
Hallo,

Ik ben eigenlijk opzoek naar een andere uitlaat voor mijn r6 2006. Heb nu een akrapovic megaphone, maar wil eigenlijk een geheel open uitlaat systeem.

Nu heb ik hiervoor een r6 uit 2000 gehad met een superpole motorgp demper. Deze klonk echt bruut.

Nu is mijn vraag is hier iemand die mij kat kan vervangen door een paar buizen, zodat ik weer iets in de richting van een motogp demper erop kan maken?

Ook omdat je met je lambasonde zit enzo, allemaal geen wat ik hiermee kan eigenlijk. Maar een heel nieuw systeem kopen zie ik niet zo zitten, want deze vind ik dus stuk voor stuk niet mooi.

Iemand tips of iets dergelijks?
 
Bedoel je van de superpole demper of de orginele?

Heb wel gezien dat jij heel veel kan met uitlaten (en de rest van motoren ;) )

Weet jij ook hoe het zit met je lambasonde enzo, raakt deze niet van slag als je er iets anders van bouwt alszijnde een katalsator?
 
Bedoel je van de superpole demper of de orginele?

Heb wel gezien dat jij heel veel kan met uitlaten (en de rest van motoren ;) )

Weet jij ook hoe het zit met je lambasonde enzo, raakt deze niet van slag als je er iets anders van bouwt alszijnde een katalsator?

Ik bedoel het stuk waar de kat uit moet.Volgens mij krijg je geen problemen met de lambasonde,die regelt dat wel bij.Als je hem maar weer gebruikt. ;)
 
Het probleem zit hem er ook nog in dat er vanuit het spruitstuk 2 poorten de kat inlopen, en een eruit. Plus dat het spruitstuk en kat uit een stuk bestaan.

Je zou dus de kat eraf moeten flexen en dan van 2 pijpen naar een eindpijp, waarop dan de demper komt...

De 2 poorten die de kat inlopen zijn 43/44mm (kon er moeilijk bij)

De poort waar de demper op komt is 46mm.

Weet niet of dit te doen is?
 
Okee,het idee is duidelijk.Raar lomp ding,die pot ja.Komt er een kuip omheen of word die naked?Ga er wel van uit dat het lukt ,de maat collectorbuis en demperbuis lijkt groter dan 43/44 mm?Alleen maar beter want heb genoeg 50.4 bochten/buis liggen.
Is Friesland ver voor jou? O-)
 
Er komt een kuip omheen ja, gewoon de orginele.

Friesland is een heel eind voor mij. Maar ik weet niet hoelang je hier werk op hebt, anders zet ik hem een keer op een aanhanger, en kom ik een dag langs.

Weet je ook ongeveer wat de kosten zijn? Ik heb namelijk een mooi dempertje gezien die ik er wel op zou willen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Krijg je vanmiddag antwoord terug,zit nu bij de baas,internette kan wel maar maile net niet. :N
Moet trouwens wel lukken in een dag en anders neem je de slaapzak maar mee. :Z
 
Zo, het zit er allemaal onder, motor zit weer in elkaar, ziet er echt top uit, en klinkt bovendien ook erg vet.

Piccies:
full
 
De hele cat is er tussenuit ja.. Hij is nu volledig open.

En het is een ingekorte bos demper :9~ :9~

Dank je voor de reactie, ben zelf ook erg tevreden, en het geluidje :} :9
 
@ Dennyzfr6, Het scheelt zich inderdaad de nodige kilo's, die kat weegt echt veel. Zal eens kijken of ik een keer een geluidsfragmentje kan maken.

@ Jerryt, Hij past inderdaad supernetjes, en hij hoeft niet opnieuw afgesteld te worden, loopt als een zonnetje, volgens mij loopt ie zelfs een stuk beter als voorheen, maar dat kan ook door het geluid zijn natuurlijk. *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan