uitlaat rs

hmmkay

Die hard MF'er
15 feb 2003
925
1
Valkenswaard
misschien dat ik niet goed genoeg gezocht heb.. maar is het mogelijk op een rs akra uitlaat of alleen pot te zetten... ??

kwil als ik me moto-rijbewijs heb..(nu 11 uurkes gelest) van de zomer een rs125 kopen, maar wil iets aan die sound doen... akra leek me toch wel vet. maar heb hetr gevoel dat een akra beetje aan de lompe kant is voor 125... of is er een model die er wel bij past?
 
huh?
een akrapovic uitlaat op een RS? nooit gezien
maakt akra wel 2 takt uitlaten?
Ik denk dat je eerder bij merken als Polini moet zijn voor herriepijpen.
 
akrapovic makt volgens mij geen 2t uitlaten nee

maar iig, je kan beter jolly moto, gianelli, polini, leovinci (?) en dat soort merken proberen.
 
jammer... maarja tis nie anders.. dan ga ik denk ik voor de jolly moto kijken.. moet wel een beetje geluid uit komen toch!:D
 
je kan natuurlijk ook een vette 4t kopen en daar een akra op zetten, of start ik nu weer de zoveelste zinloze discussie O-) :X ;)
 
ja heheh daar heb ik ook aan gedacht. maar omdat ik eigenlijk een studentje bent en ik niet zo'n mega busget heb, maar ik wel komende tijd ergens mijn motor rijbewijs heb en ik in de zomervakantie wel een motor wil gaan kopen, is een rsje een "betere"(goedkopere) optie voor mij, en dan spaar ik gwn weer verder en verkoop ik gewoon die rs en wil ik gaan voor de kawa zx6r (als het erin zit) :)
 
Dat kan nog leuk worden dan

RSAkra.jpg


LOL :+
 
misschien dat ik niet goed genoeg gezocht heb.. maar is het mogelijk op een rs akra uitlaat of alleen pot te zetten... ??

kwil als ik me moto-rijbewijs heb..(nu 11 uurkes gelest) van de zomer een rs125 kopen, maar wil iets aan die sound doen... akra leek me toch wel vet. maar heb hetr gevoel dat een akra beetje aan de lompe kant is voor 125... of is er een model die er wel bij past?
Ik heb wel es iemand gezien die een Akra eronder had .. maar ik denk dat ie alleen een sticker erop had geplakt |( maar ik raad je een Jolly Moto aan .. komt nog een lekker geluid uit ook :) .. je kan geluidsfragmentjes horen op http://www.50cc.nl/frameset_nl.htm :)
 
Hey goeie dag,
nou ik zou dan eerder een arrow kit er onder leggen hoor !!!
teneerste een zeer mooie demper carbon :) plus er komt een geluid uit daar zeg je u tegen !!!

Maar deze kit is wel wat duurder !!! dacht 450 eurotjes bij motor2000 !!!

groeten
 
85_Stradali%202%20Tempi%201.jpg


For all the most sophisticated two-stroke roadway motorcycles, we have designed a specific range of mufflers that offer a particularly exciting performance. They are made entirely out of special ultra-thin sheet metal using hand workmanship with acetylene-torch welding on the expansion body. These mufflers are flanged manually in order to make the inner surface of the gas passage more uniform. The cylindrical-section silencer comes in either satin-finish aluminum and mixed carbon-Kevlar fiber, or in 100% carbon fiber. The Stradali 2T are finished using special clear paint and they are ideal for medium-high rpm ratings, offering a significant increase in maximum power without compromising performance at lower speed ratings.
 
Ik had ook een Arrow op m'n RS125, prijzig maar wel een mooie demper, overigens Kevlar Rico, geen Carbon,

Ennuh, Jolly Moto :r :r :r
Een vriend van me had zo'n systeem op z'n RS250, persoonlijk vond ik het echt een veel te zacht geluid, en bovendien niet eens een mooi geluid. Ook de dempers vond ik erg klein en saai. Gelukkig heeft hij nu dan ook zijn Jolly's vervangen door Arrows :} :} :}
 
ik denk als ie met die akra zo gaat rijden da ie zeker en vast geen probleem gaat hebben met weelien :) zo'n gewichtsverschil :)
 
ja heheh daar heb ik ook aan gedacht. maar omdat ik eigenlijk een studentje bent en ik niet zo'n mega busget heb, maar ik wel komende tijd ergens mijn motor rijbewijs heb en ik in de zomervakantie wel een motor wil gaan kopen, is een rsje een "betere"(goedkopere) optie voor mij, en dan spaar ik gwn weer verder en verkoop ik gewoon die rs en wil ik gaan voor de kawa zx6r (als het erin zit) :)

dan moet ook niet te veel rijden ze zeggen dat er op een RS125 om da 15.000km een nieuwe cilinder+zuiger+veertjes op moet worden gezet
dat lijkt mij dan toch nix omdat ik toch heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel ga rijden als ik mijn rijbewijs heb
 
Op woensdag 21 mei 2003 16:35 schreef Kawa AR50 het volgende:dat lijkt mij dan toch nix omdat ik toch heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel ga rijden als ik mijn rijbewijs heb
Dan kun je inderdaad beter niet kiezen voor een 2-takt motorfiets nee. Bij de RS125 moet je inderdaad iedere 16.000KM een nieuwe zuiger monteren. De meeste rijders doen dit overigens al veel eerder (+/- 12.000KM)
 
Terug
Bovenaan Onderaan