Uitlaat soort E keurmerk

Joost-5

Rookie
10 jun 2021
3
2
Ik krijg binnenkort mijn Kawasaki Z750 en kan iemand mij vertellen wat voor soort uitlaat dit is en of hier een E keurmerk op zit?
Ik moet deze laten keuren en wil graag achterhalen of ik een nieuwe uitlaat eronder moet stoppen.

Screen Shot 2021-06-10 at 12.07.29 PM.png
 
Oplossing
Dat is geen uitlaat met E-Keur.. is motea/universele meuk idd.

Nu passen die uitlaten nooit op de standaard bochten; dus die zullen ze ook wel vernacheld hebben...
Probeer een E-keur uitlaat te scoren; bijv een mivv is niet al te duur.
Merk kan ik je niet vertellen, maar t lijkt in ieder geval op de universele meuk die ze op Motea verkopen. Daar is volgens mij alles zonder E-keur. Mij lijkt ie ook te dun om überhaupt aan de E-keur eisen te kunnen voldoen.

Als je de motor hebt kun je kijken of er een plaatje opzit met het E-keur maar ik ga er vanuit dat je dit van tevoren wil weten? Je kan eventueel ook een tweedehands stock demper kopen. Die zijn meestal redelijk goedkoop. Dan schroef je die er even op voor de keuring.
 
Dat is geen uitlaat met E-Keur.. is motea/universele meuk idd.

Nu passen die uitlaten nooit op de standaard bochten; dus die zullen ze ook wel vernacheld hebben...
Probeer een E-keur uitlaat te scoren; bijv een mivv is niet al te duur.
 
Oplossing
Maar ook niet al te stil. Stil genoeg om bij gewoon rijden niet in de problemen te komen maar zo'n keuring is vaak net een tikkie strenger. Gewoon een gebruikte originele is voor een keuring de beste tip.
 
Terug
Bovenaan Onderaan