uitlaat supermagna gebroken!

lynx84

MF veteraan
8 nov 2008
2.439
11
Zuid Holland
Denk ga vandaag even de uitlaat er onderuit halen om te kijken wat de staat er van is. Wist dat er ergens een gat zat maar dit was wel erg extreem...Trok de uitlaat zo los.

Nu dus op zoek naar een andere. Bij hansmotorparts schrok ik een beetje...835eu!

IMG_0668.jpg

IMG_0669.jpg

IMG_0667.jpg


Volgende probleem(zie foto 2) is dat de achterheader zo vreselijk verrot zijn dat ik ze niet loskrijg. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Zelf dacht ik aan stoken maar de locatie is echt bagger.

en nog een vraag. De uitlaat van een vf700c past toch ook op een vf750 en vice versa?
 
zo das idd een erg krokant uitlaatje.
euh een vf750 uitlaat zo zomaar kunnen passen wat uitlaatbochten aangaat.
of dempers en degelijk passen .....denk het niet.
maar ik weet niet hoor maar wij doen dat soort uitlaten ook wel zelf maken van rvs....uitlaten 10 centimeter vanaf de uitlaatpoort afzagen en lekker zelf buigen,zagen en lassen.
 
hansparts is schokkend duur ook met zijn prijzen
zoek eens op marktplaats
ik heb ze ook wel eens gelast die ook geheel af gebroken was
is wel een paar uurtjes werk maar een ochtentje was tie weer klaar
 
zag er wel eentje voor 30 eu. moest alleen een pijpje aan gelast worden. Nu ken ik verder niemand die dat kan en twijfel ik of t loont om dit te doen

Zat even op ebay en google te loeren en heb voor ebay nu in de usa een bod op een demper links staan.
Verder zag ik ook nog dat marving ze nog maakt. Even direct contact gezocht met het bedrijf ipv via de importeur. Moet zo cheap mogelijk he.(ben ook een hollander)
http://www.marving.com/faces/home.jsp?cgrfnbr=514349&genere_cgrfnbr=514284&marche_cgrfnbr=382294&cilindrata_cgrfnbr=514080

Kijken wat daar uit komt en als t allemaal te hoog blijft qua prijzen dan voorzie ik een vroegtijdige winterstalling :'(
 
hansparts is schokkend duur ook met zijn prijzen
zoek eens op marktplaats
ik heb ze ook wel eens gelast die ook geheel af gebroken was
is wel een paar uurtjes werk maar een ochtentje was tie weer klaar


BTW Abjuh zou jij hier wat mee kunnen dan?

http://motoren.marktplaats.nl/onderdelen-honda/362154770-orginele-uitlaat-demper-honda-super-magna.html

Moet een pijpje aan gelast worden omdat die er afgezaagd is volgens de verkoper.
 
Dat ziet er niet zo mooit uit :-(

Rij zelf ook supermagna en weet dat Piet er vorig jaar een binnen heeft gekregen, wel afgebrand maar misschien kun je nog iets doen met de uitlaten??

www.bijpiet.nl

En anders misscien bij Roukama.nl is ook een motorsloop.

Ze zijn gewoon tering duur die uitlaten, als je niet gebonden bent aan de 4 uitlaten kun je ook op marktplaats van die longshots krijgen voor de super.
Kosten iets van € 300 maar moet je wel nog een nieuwe balanspot en spruitstuk ziet te vinden / maken.
Succes iig en we horen wel wat't gaat worden...
 
vraag eens aan dakota71 daar heb ik zijn uitlaat voor gelast die had hem alle 4 los geslepen
die heb ik weer geheel gelast ook wat nieuwe stukken in gezet , moet wel zeggen nu zijn ze alle 4 los van elkaar
hij heeft ook nog een 4 naar 2 liggen geloof ik
ik kan er wel wat mee denk ik
 
abjuh zet even je priveberichten aan dan kan ik je een privebericht sturen

thnx voor de link matiezz, hij heeft nu niets staan als ik op de site kijk. Roukama is idd een goede zie ik! Alleen geen uitlaten op t moment...thanx iig! Wil wel de omhoogstaande uitlaten houden, dat maakt de supermagna vindt ik
 
BTW Abjuh zou jij hier wat mee kunnen dan?

http://motoren.marktplaats.nl/onderdelen-honda/362154770-orginele-uitlaat-demper-honda-super-magna.html

Moet een pijpje aan gelast worden omdat die er afgezaagd is volgens de verkoper.
Ik heb nog een complete set liggen, maar het chroom is niet zo mooi meer en er zitten geen dempers in. De bochten zijn wel een beetje roestig maar niet krokant (zoals die van jouw) Ik zal straks als ik thuis ben wel een fotootje posten. ;)

(Die dempers van de advertentie is trouwens alleen het rechterdeel, ik weet niet of je dat had gezien....)
 
Laatst bewerkt:
jups had ik al gezien. Die van jou staan dan toch ook op mp? Kunner er evt op de een of andere manier dempers/demping ingezet worden of valt het geluid "mee"? en wat is ong je richtprijs? Je kan me ook even pm'en
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet hoe ik prive aan zet ik heb wel al van andere wel eens een bericht gehad maar ik krijg dan geen melding dat ik een prive bericht heb
hoe werkt het?
en zie je dakota is er nog wel hahahhahah hoe ist maat ?
dus ik hou mijn berichten wel als ik online ben in de gaten
 
dit HAAT ik! Ebay in de laatste minuut overboden. Bied ik in de laatste drie seconden, druk ik op bieden, moet ik m daarna nog eens bevestigen. Je raadt t al, tijd om
 
Zo klinken mijn uitlaten, zonder dempers en de bochtjes allemaal doorgeslepen en gelast zodat het nu 4 in 4 is, dus zonder balanspijpjes. In het filmpje loopt ie niet helemaal lekker omdat 1 carburateur niet goed was afgesteld (dat valt meer op als iedere cylinder een eigen uitlaat heeft.)
De uitlaten die ik heb liggen zijn niet doorgelast, wel denk ik dat de dempers eruit zijn maar ik heb geen idee hoe ze klinken want ik heb ze er nog niet onder gehad. Als ik straks gegeten heb zal ik effe een fotootje posten.

@Abjuh Binnenkort maar weer eens een bakkie doen en gelijk je nieuwe aanwinst bekieke
 
Heb je een prijs wat je ervoor vraagt? Doe maar even via pm. Heb je de achterkantjes weer dichtgemaakt of is die advertentie van marktplaats niet van jou?
 
Ik heb ze niet te koop staan, ik heb ze zelf gekocht als reserve, ik weet namelijk heel goed hoe moeilijk het is om ze te krijgen voor een schappelijke prijs. De achterkant is idd weer dichtgemaakt, het achterste gedeelte van de dempers is eruit, maar die zou je eventueel van je oude dempers kunnen overzetten. Op de foto kan je het mischien wel zien, op het onderste bochtje van het linker uitlaatdeel heb ik wat roest verwijdert met een sttalborstel, eronder zit gewoon blank metaal, geen gaten, geen croky chips. En de prijs? Make me an offer, PM mij maar even. Ik wil ze niet persee kwijt, maar als je me een redelijk bod doet, denk ik er nog wel over
Greetz NOL
 
Laatst bewerkt:
ken je niet ff een graafmachine in elkaar lassen voor me? Ken ik gelijk me tuin afmaken! :+ Je hebt pm!
 
Terug
Bovenaan Onderaan