Uitlaat systeem

TLer

Die hard MF'er
13 feb 2003
570
32
Duiven
Ik ben op zoek naar een compleet uitlaat systeem voor mijn TL. Momenteel heb ik er twee carbon Micron bold-on dempers op zitten. Echter, deze beginnen al behoorlijk te lekken en ik denk niet dat ze het nog zo lang uit zullen houden :X

Wat kost een compleet systeem ongeveer? en welk merk is het beste? er is zoveel keus, dat ik eigenlijk niet meer weet welke ik moet nemen. Als ik op uiterlijk af ga dan vindt ik de systemen van Laser en akrapovic wel erg mooi :9~

Het liefst heb ik wel een systeem die, als het moet, gemakelijk legaal te maken is, we moeten immers niet de buren wakker maken als ik de motor start in de ochtend O-)

Welk systeem hebben jullie op je V-twin (gehad) en hoe bevalt dat?

TL'er
 
ik had op mn suzuki sv650s n 2brothers dr op ! en dat was weergaloos !
echt als ik weer n 2 cilinder neem zet ik r weer n 2 brothers op !
prijzig is t wel maar dan heb je n geluid waar idereen jaloers van word !!

2brothers :}
 
Yoshimura heeft een heel mooi compleet systeem.
Leverancier:Holland Motorsport Uithoorn,
zit in het filiaal van Motoport.

Akraprovic heeft ze ook maar die zijn echt niet te betalen.

succes en V-twin greetz De Sprinkhaan.
 
voor een tlr kosten de full race systems vanaf 1449.36 volgens holland motor sports heb het aangevraagd
 
Ben erg tevreden met mn Akra's,maar als je de buren te vriend wil houden zou ik toch voor een ander systeem gaan. O-) Wel een erg beestachtig geluid!! :} En de prijs,die doet me nog pijn,lol.Ongeveer 2200 euries. |(
full
 
Ja, daar ben ik ook achter gekomen. Toen ik de TL kocht zaten ze er al op. Klink wel enorm lekker.
 
in de kickstart staat een full yoshi uitlaatsysteem voor 800 euro.
hij had ook een technoflex achterdemper, alleen was iemand anders me net voor '(
 
Hoi,

Sinds een maand heb ik een paar Lasers. Gekocht bij Boonstra in Ureterp, dat bestaat. Ik betaalde E400, redelijk te doen. Ze hebben daar heel wat liggen, ik heb de carbonstyle gekocht. Veel zwaarder dan carbon, maar wel de look. Ben erg tevreden. Gromt goed. Zitten nog dbkillers bij. Alleen de duosteunen zijn verdwenen. Maar duogebruik op een TL, daar doe je niemand een plezier mee.

Succes.
 
Hoi,

Sinds een maand heb ik een paar Lasers. Gekocht bij Boonstra in Ureterp, dat bestaat. Ik betaalde E400, redelijk te doen. Ze hebben daar heel wat liggen, ik heb de carbonstyle gekocht. Veel zwaarder dan carbon, maar wel de look. Ben erg tevreden. Gromt goed. Zitten nog dbkillers bij. Alleen de duosteunen zijn verdwenen. Maar duogebruik op een TL, daar doe je niemand een plezier mee.

Succes.
fototje graag :P
maare ik heb lasers carbon en ik heb gewoon de duosteuntjes nog :? :? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan