uitlaat te zacht

Circuit Maniac

MF veteraan
4 apr 2006
8.000
1
Lint, antwerpen
Ik heb op mijn gs500 een aftermarket demper steken met nog allerlei dempers erin (is wel stukken harder gelukkig dan origineel).

deze is een gewone slip-on op de originele bochten. Nu bestaat deze demper uit twee kamers, in het begin van de demper een klein kamertje (ze zijn gescheiden door een grote metale verdikking) en de rest naar het einde toe een grote kamer. Ik heb de revetten langs achter eruit gehaald en het eindstuk eraf getrokken. Dan heb ik de dempingswol eruit gehaald en het trug gestoken (hangt nog niet vast want kheb geen rivetten). Ffe getest en het was al iets luider. maar zeker nog niet op echt luid niveau.(ik wil ook geen overdreven sound) Nu zit er dus nog op dat eindstuk een klein dempertje in(metalen stuk diameter +-5cm denk ik en zo'n 10cm lang, en dan nog een metalen gaas om de dempingswol tegen te houden. Deze zijn vastgelast aan het eindstuk.

Zou ik nu dit er nog af kunnen halen, of word het dan echt te erg? ik heb al met open buis gereden en dat is wel een beetje te luid, maar ook niet dat je oren er echt van zeer gaan doen. Er zit dan nog steeds een kleine tweede dempingskamer in het chap. Iemand tips?

(sorry voor de lange tekst)

dank bij voorbaat :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan