uitlaat toegestaan ?

Voor mij hoeven jouw topics nooit op slot. Vermakelijke assertiviteit toont ook een beetje het innerlijk. Je wordt niet persoonlijk zoals een kaaskop of nomco waarschijnlijk ben je dus daarom nog steeds M.-F.fer. Vanuit mijn stoel gaan je topics op slot omdat ze doorgaans helemaal niet meer gaan over datgene waar ze over begonnen zijn, niet omdat jij zo'n grote bek hebt.
Nomco was echt een lul. Vraag maar aan Lotje.
 
Ik ben er een paar tegen gekomen in mijn leven. Je leert ervan, je groeit tot je zelf de bovenkant van de schutting haalt en ze er af lult.
Juist.
Maar als het om een fysiek heel kort lontje gaat, dan ben je daar nog niet helemaal aangekomen.
Hoe begrijpelijk soms ook.
 
maar mijn vraag is dus ben ik veilig voor een decibel meting met deze uitlaat. niet of ik onnodig geluid ga maken of niet.
is logisch als ik sta te revven als een halvegare dan ja logisch
Mbt. veilig zijn, als Arrow een goedkeuringscertificaat afgeeft, of Goedhart, zou ik dan wel wel in mijn kentekenbewijs stoppen voor bij een eventuele controle. Krijg je een boete, mag die naar Goedhart of Arrow doorgeschoven worden! En daarna de kosten voor ombouw voor Goedhart.
Je hoeft er niet voor te revven. Een uitlaat die meer geluid maakt, maakt onnodig lawaai. Maar meestal staat de politie te flitsen of laseren op snelheid. Het lawaai doen ze niks aan. In Rotterdam zijn ze er een poosje fel op geweest met die 420 EUR boetes.
Het is wel op het moment erg actueel, geluidsoverlast... Dus als je je medebroeders wilt laten rijden, houdt je je aan de regels (en rijdt je voorlopig maar even "voorbeeldig" en geef je het goede voorbeeld! Andere rijders nemen dan hopelijk een voorbeeld aan je en zo gaat het verder. Iedereen uiteindelijk blij.
ik heb zeker weten een kort lontje . probeer maar hier te komen op je 6e gepest te worden tot je 17e en daarna realiseren dat mensen je pas met rust laten als je ze aanpakt.
laat me je een wijze les geven beste man. dit is een oneerlijke wereld. en je word behandeld zoals je je laat behandelen.

ik ben rechtvaardig
je kan je deuren voor me openhouden en je sleutels in je auto laten en er zal nooit wat zijn
je kan me groeten of niet groeten en er zal nooit wat zijn.
je kan zelfs perongeluk tegen me aankomen en je koffie over me heen morsen en er zal nog steeds niet zijn

maar als ik merk dat je me probeert te irriteren of op een bepaalde manier tegen mij praat zal ik geen 2 seconden na denken.
noem het trauma of mischien ben ik gewoon gek wie weet. maar ik zeg don't f with me and i will never f' with you
Begrijp je, maar vuur met vuur bestrijden is nooit de oplossing. Weglopen is meestal de beste manier om te voorkomen dat jij er wederom voor moet boeten. En enige zelfreflectie is ook een deel, je kunt bepaalde gebeurtenissen op anderen afschuiven. Maar wees geduldig en wacht eerst 2 tellen voordat je wat zegt of doet. Soms zijn dingen/gebeurtenissen niet wat ze lijken.
Maar iemand gewoon op zijn muil slaan, of gaan afspreken is ook niet écht de manier. We zitten nu niet meer op het schoolplein, waar men zei "wacht buiten" wel op je. In de maatschappij gedraag je je, op straat, op je motor, in het verkeer, en op fora.

En mocht de reactie van iemand je niet bevallen, laat het gaan/los. Is veel beter!
 
denk je oprecht dat zulke types wat zeggen in het echt. natuurlijk niet maar uiteindelijk heb ik wel ingezien dat er ook mensen zijn hier die met hun menselijkheid denken ipv van haat
Kort samengevat, haal die demper maar zorg dat je niet te lawaaierig word. Geef ze geen stok om mee te slaan. Slaan ze toch blijf dan kalm en beheerst. Ik heb voor mijn demper een certificaat van homologatie. Daar staat het nummer van de demper op en het type motor waarvoor deze gemaakt en gekeurd is voor de Europese markt. Dus van mij mogen we de gang naar de rechter maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan