Uitlaat vanuit de VS, elk merk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

..:: Mike ::..

MF veteraan
25 okt 2006
18.241
1
In mijn huuuiiisss!
Ok, ff peilen of er interesse is!
Gezien de prijzen wil ik jullie allen deze site namelijk niet onthouden!

Gezien ik een andere uitlaat wil voor mijn 600RR '06, ben ik veel op zoek geweest op internet. Nu kwam ik deze site tegen en wil het liefst deze week gaan bestellen, (een Yoshimura RS-5 Carbon).
Mocht er animo zijn wil ik best even een weekje wachten met bestellen.

Met de huidige Dollar - Euro koers natuurlijk vele malen voordeliger dan de Europese prijzen.

Nu is mijn vraag, zijn er meer mensen die op zoek zijn naar een andere uitlaat en deze prijzen aantrekkelijk vinden? Zo ja, dan is het misschien wel handig om een aantal in 1 keer te bestellen. Net zoals je hier vaak ziet met banden e.d.

Klik hier om de producten voor jouw motor te bekijken.

Mocht er interesse zijn, stuur ff een mailtje, het adres staat in m'n profiel of stuur een PM.
 
Laatst bewerkt:
Aankoopprijs: $ 500 (afgerond) = € 320,- (afgerond)
Verzenden: € 75,- (wilde gok, zal vast niet meer zijn)

€ 320 ,- + € 75,- = € 400,- (afgerond)

4.5 %(invoerrechten) van € 400,- = € 18,-

€ 400,- + € 18,- = € 420,- (afgerond)

€ 420,- + 19% btw = € 500,- (wederom afgerond)

Dus heb ik voor € 500,- een Carbon Yoshi RS-5 voor mijn 600RR '06! *D
De eerste NL site waar ik hem vind kost ie € 830,-
 
Reken maar dat de verzendkosten hoog zijn. Denk ongeveer de helft van het aankoop bedrag.

Douanekostenplaatje = +30% van de nieuwprijs.



Edit, ja ik heb meerdere malen spul gekocht in amerika. Op ebay vind je trouwens nog wel goedkopere uitlaatsystemen :)

1050 dollar voor een compleet titanium akrapovic systeem voor mijn 954. Goedkoper heb ik ze nog niet gevonden.
Maar nogmaals dus, vergis je niet in de kosten die er nog bij komen!
Met een inkoopaktie ben je ongetwijfeld goedkoper uit ja, maar niet schikbarend veel.
 
Laatst bewerkt:
Aankoopprijs: $ 500 (afgerond) = € 320,- (afgerond)
Verzenden: € 75,- (wilde gok, zal vast niet meer zijn)

€ 320 ,- + € 75,- = € 400,- (afgerond)

4.5 %(invoerrechten) van € 400,- = € 18,-

€ 400,- + € 18,- = € 420,- (afgerond)

€ 420,- + 19% btw = € 500,- (wederom afgerond)

Dus heb ik voor € 500,- een Carbon Yoshi RS-5 voor mijn 600RR '06! *D
De eerste NL site waar ik hem vind kost ie € 830,-

Er zijn wel trukjes de BTW te omzeilen hoor.... Ze willen nog wel 's coulant zijn als je iets kleins laat komen alleen voor eigen gebruik. Echter als je meerdere uitlaten in een zending propt, ziet de douane sowieso niets door de vingers.
 
Reken maar dat de verzendkosten hoog zijn. Denk ongeveer de helft van het aankoop bedrag.

1: Douanekostenplaatje = +30% van de nieuwprijs.



Edit, ja ik heb meerdere malen spul gekocht in amerika. Op ebay vind je trouwens nog wel goedkopere uitlaatsystemen :)

1050 dollar voor een compleet titanium akrapovic systeem voor mijn 954. Goedkoper heb ik ze nog niet gevonden.
Maar nogmaals dus, vergis je niet in de kosten die er nog bij komen!
Met een inkoopaktie ben je ongetwijfeld goedkoper uit ja, maar niet schikbarend veel.

1: Nope, heb Doune gebeld vanmiddag, 't is alleen die 4.5% en later nog 19% BTW over het totaal.

Gaat mij trouwens niet om het goedkoper uit zijn en juist daarom een inkoopactie op te zetten. Het scheelt gewoon een hoop geld en ik vind dat iedereen daarvan moet kunnen profiteren. Onze overheid jat al genoeg!

En op E-Bay vind je idd dit soort dingen nieuw voor hele scherpe prijzen. Maar dit leek mij iets handiger, en niet iedereen op E-Bay doet wereldwijd verkopen...

Kreeg net van een van de vasten van het Hardenberg Topic trouwens een leuke link door die ik jullie niet wil onthouden!! Klikkerdeklik!!

Laat dat nu net de demper zijn die ik wil hebben!! Scheelt een hoop rompslomp! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan