Uitlaat vanuit de VS, waar op letten?

..:: Mike ::..

MF veteraan
25 okt 2006
18.241
1
In mijn huuuiiisss!
Hey gasten!
Ben nog steeds op zoek naar andere uitlaat voor m'n 600RR '06, nu kwam ik op een site Een Yoshi RS5 tegen en een TwoBrothers M2. Voor zover ik weet hebben deze uitlaten geen E-Keur, maar dat risico wil ik best nemen.
Probleem is, uitlaten moeten vanuit de VS komen, en ja, het scheelt echt veel geld!

Mijn vraag aan jullie:
Zijn er nog dingen waar ik eventueel op zou moeten letten / rekening mee moet houden?

Mocht er meer belangstelling zijn, stuur ff een PM of een mailtje (staat in m'n profiel) dan kunnen we eventueel meerdere dempers tegelijk bestellen. Ze hebben geloof ik ook dempers voor de Gixxer's, 1000RR en Yammie's.

requiem88

MF veteraan
11 sep 2007
1.907
0
Landgraaf
invoerbelasting moet je niet vergeten...
beste zou zijn als verkoper een goedkopere waarde buiten erop plakte

Shaggy8675

MF veteraan
16 nov 2004
10.000
0
Tilburg
Heel de fabeltjes van Gift etc. werken niet.

De douane controleerd normaliter gezien ieder paketje wat een totale waarde heeft van €45 inclusief de verzendkosten. Zit je daarboven is de kans heel groot dat je kan betalen.

Een van de weinige trucs die werken zijn idd eventueel overleggen over de opgeschreven prijs etc. op het pakketje ( maar met een grote uitlaat... tsja.. ) ander ding is laten opzenden als zijnde garantie geval, alleen moet de verzender dan ook de papieren aanpassen om dit te laten blijken bij controlle. Daar zijn veel verkopers niet van gecharmeerd...

Gewoon zo'n laag mogelijke waarde erop laten zetten en de rest gewoon betalen. Met de lage dollar is het nog steeds intressant om dit spul over te laten komen.

old_RolandN

geblokkeerd account
22 jun 2005
4.727
2
Omg Den Haag

De douane controleerd normaliter gezien ieder paketje wat een totale waarde heeft van €45 inclusief de verzendkosten. Zit je daarboven is de kans heel groot dat je kan betalen.

Een van de weinige trucs die werken zijn idd eventueel overleggen over de opgeschreven prijs etc. op het pakketje ( maar met een grote uitlaat... tsja.. ) ander ding is laten opzenden als zijnde garantie geval, alleen moet de verzender dan ook de papieren aanpassen om dit te laten blijken bij controlle. Daar zijn veel verkopers niet van gecharmeerd...

Gewoon zo'n laag mogelijke waarde erop laten zetten en de rest gewoon betalen. Met de lage dollar is het nog steeds intressant om dit spul over te laten komen.

Kans is klein! Heb al aardig wat dingen over de gehele wereld besteld met waarden ver boven de 45 euro en heb slechts 1 keer in 2 jaar tijd een naheffing gehad.

Shaggy8675

MF veteraan
16 nov 2004
10.000
0
Tilburg
Kans is klein! Heb al aardig wat dingen over de gehele wereld besteld met waarden ver boven de 45 euro en heb slechts 1 keer in 2 jaar tijd een naheffing gehad.
Bij mij tot op heden alles op 1 ding na opengemaakt en bestel ook al jaren alles wat los en vast zit via bijv. E-bay.

SP1R

MF veteraan
11 apr 2002
8.906
862
Veenendaal

Ik moest op een complete voorvork (met echt alles erop en eraan) van een jaar oud 23 euro invoerbelasting betalen... :W

bally

Die hard MF'er
11 mrt 2004
432
0
zuid scharwoude
koop al jaren van alles over de hele wereld van ebay en ben nog nooit aangeslagen voor wat dan ook. Heeft me behoorlijk wat geld bespaard

..:: Mike ::..

MF veteraan
25 okt 2006
18.241
1
In mijn huuuiiisss!
Nu moet ik alleen nog beslissen wat ik wil dus... Arrow en Akra zie ik daar niet echt veel, net als de Laser Xtreme, maar die Yoshi en TB zijn ook erg gaaf :9~ :}

Bovenaan Onderaan