Uitlaat vanuit VS. Interesse?

Status
Niet open voor verdere reacties.

..:: Mike ::..

MF veteraan
25 okt 2006
18.241
1
In mijn huuuiiisss!
Ok, ff peilen of er interesse is!
Gezien de prijzen wil ik jullie allen deze site namelijk niet onthouden!

Gezien ik een andere uitlaat wil voor mijn 600RR '06, ben ik veel op zoek geweest op internet. Nu kwam ik deze site tegen en wil het liefst deze week gaan bestellen, (een Yoshimura RS-5 Carbon).
Mocht er animo zijn wil ik best even een weekje wachten met bestellen.

Met de huidige Dollar - Euro koers natuurlijk vele malen voordeliger dan de Europese prijzen.

Nu is mijn vraag, zijn er meer mensen die op zoek zijn naar een andere uitlaat en deze prijzen aantrekkelijk vinden? Zo ja, dan is het misschien wel handig om een aantal in 1 keer te bestellen. Net zoals je hier vaak ziet met banden e.d.

Klik hier om de producten voor jouw motor te bekijken.

Mocht er interesse zijn, stuur ff een mailtje, het adres staat in m'n profiel of stuur een PM.
 
Correct me if i`m wrong, maar de modjes zitten op mf volgens mij niet te wachten op "inkoopacties" :X
Ook zal je sterk rekening moeten houden met invoerrechten..
 
Correct me if i`m wrong, maar de modjes zitten op mf volgens mij niet te wachten op "inkoopacties" :X
Ook zal je sterk rekening moeten houden met invoerrechten..
Dit soort inkoopactie's zie je toch ook vaak met banden e.d.? :?
Invoerrechten zijn niet schrikbarend hoog. Volgens mij is dat max € 50,- á € 60,-

Verzondkosten weet ik uiteraard nog niet, ik wil hiermee eerst kijken of er meer interesse is. 5 uitlaten laten overkomen kost natuurlijk meer dan 1, lijkt mij.
 
let op!

De invoerrechten bedragen niet zoveel, maar je betaald wel 19% BTW over het aankoopbedrag op de factuur, de verzendkosten, en de invoerechten. Kan best nog duur uitvallen dus.
Ik laat zelf ook vanalles en nog wat uit de VS overkomen en het is nog steeds voordelig.
Bel even de belasting telefoon/douane, die kunnen je precies vertellen welk percentage invoerrechten je moet betalen, de rest kun je zelf wel uitrekenen.
Reken je niet rijk voor dat je dit hebt nagevraagd.
 
let op!

De invoerrechten bedragen niet zoveel, maar je betaald wel 19% BTW over het aankoopbedrag op de factuur, de verzendkosten, en de invoerechten. Kan best nog duur uitvallen dus.
Ik laat zelf ook vanalles en nog wat uit de VS overkomen en het is nog steeds voordelig.
Bel even de belasting telefoon/douane, die kunnen je precies vertellen welk percentage invoerrechten je moet betalen, de rest kun je zelf wel uitrekenen.
Reken je niet rijk voor dat je dit hebt nagevraagd.

TanX voor de tip!
Heb gelijk ff gebeld O-)

Aankoopprijs: $ 500 (afgerond) = € 320,- (afgerond)
Verzenden: € 75,- (wilde gok, zal vast niet meer zijn)

€ 320 ,- + € 75,- = € 400,- (afgerond)

4.5 % van € 400,- = € 18,-

€ 400,- + € 18,- = € 420,- (afgerond)

€ 420,- + 19% btw = € 500,- (wederom afgerond)

Dus heb ik voor € 500,- een Carbon Yoshi RS-5 voor mijn 600RR '06! *D
De eerste NL site waar ik hem vind kost ie € 830,-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan