Uitlaat voor de CBR1000RR

Ronnie

MF'er
12 mei 2002
200
0
zwolle
Ik was al ff aan kijken voor race uitlaat voor mijn nieuwe fireblade.
Je hebt ze al van Leovince, Arror, Akrapocov, Two Brothers, Micron, Laser.

Hier wat plaatjes:

-=AKRAPOVIC=-
http://www.akrapovic-ai.si/main/catalog/honda/cbr1000rr_04/rac-evo/bikephoto2_hi-res.jpg
http://www.akrapovic-ai.si/main/catalog/honda/cbr1000rr_04/rac-evo/exhaust_photo_hi-res.jpg

-=Two Brothers=-
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/78676
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/78677
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/78678

-=Arrow=-
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/78685
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/78686

-=Yoshimura=-
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/78688

De zullen nog meer plaatjes zijn van andere merken maar die
kon ik zo niet gauw vinden.

Ik zit te twijfelen tussen de yoshimura of van de two brothers :]
Of zijn er nog anders die wat moois hebben gezien, piccies graag.
:9
 
Gaat het jou om het geluid? het lijkt me dat de dempertest van Moto73 van een maand of wat geleden aardig representatief is voor elke vergelijkingstest. Tegenwoordig moet je echt illegale racedempers monteren wil je winst boeken.
Bijkomend voordeel van een standaard demper: scheelt geld en op een circuit hoef je niet benauwd te worden.

Veel :] plezier, ik kom je tegen!
 
Ik vind het bij deze seatpipes ontzettend K*T dat er zo'n
kentekeplaat onder moet hangen. Dat geeft zo'n raar gezicht
bij die ronde pipes!
Vandaar dat ik misschien de orginele demper nog wel mooier
vind. Misschien die yoshi nog wel maar dan in een titanium
kleur en niet dat gepolijste!!!

Ik neem aan dat je de kenteken bevestiging dan op; de uitlaat
wil gaan maken???

Iig succes met de keuze!
 
bestaan er nog geen modellen met met 2 dempers onder de kont!!???
dit zou iig beter uitkomen vind ik!
denk dat die 2 bros wel een mooie herrie maakt :)
 
Laatst bewerkt:
ik heb zelf gekozen voor de arrow vanwege de lange tijd dat ze hebben gehad om te ontwikkelen in samenwerking met ten kate...

ik vind de yoshi helemaal niks, en zou dan eerder voor de 2b gaan, maar das persoonlijk.

uiteraard moeten wel de hitteschildjes verdwijnen, want die nemen het uitzicht behoorlijk weg. idd zou een mooi ophangsysteempie voor de plaat dan ook welkom zijn...daar hoor je minder van dan van de uitlaten...heeft iemand daar piccies van..??
 
ik bedoel die zilverkleurige dingen achterop ronnie...hooguit dat een duopassagier(e) zich misgrijpt bij de heftige acceleratie en de uitlaat beetpakt..hahaha
 
ik heb zelf gekozen voor de arrow vanwege de lange tijd dat ze hebben gehad om te ontwikkelen in samenwerking met ten kate...
Zou ik ook doen, performance i.p.v. looks, titanium want dat ding van Honda is van rvs en weegt een ton. ( ben je direct al het gewichtsverschil met zijn concurenten kwijt).
 
Het nadeel is dat je een boete krijgt met een illegale race-demper.
En op het circuit moet je de standaard demper weer monteren ivm lagere dbellen....hou de originele demper joh. ;)
 
te laat...is al besteld en zal binnenkort binnenkomen..
als het weer een beetje beter wordt zal ik bij de 1000-beurt de knalpijp laten vervangen...hopelijk zijn op het circuit de db-killers genoeg......

inderdaad zal er wel de nodige kilo's vanaf gaan, want WAT EEN POT is die originele zeg, daar zit wel menig kilootje verstopt..!! niet dat je dat zal merken, maar toch leuk om in gedachten te houdfen of in de kroeg te melden..hahahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan