uitlaat voor gsx-r600

mauriceR6

Die hard MF'er
9 dec 2002
671
0
Hoevelaken
nou ben dus opzoek naar een mooie uitlaat voor mijn gsx-r600.
het liefste heb ik een hooge uitlaat en van carbon..omdat dat niet echt super heet wordt,dat is wel fijn.
zal wat foto's er op zetten wat ik ben tegen gekomen.
dus vertel wat je er van vind...
 
devil shotgun
full
 
Laatst bewerkt:
heeft er nou niemand een meening???ik heb wel eens anders gezien!
maar je mag ok met andere tips komen voor een mooie uitlaat het liefste met foto.
 
Als je even wacht, over een week of 2 heb ik een mooi fototje van een GSX-R600 '98 met een Yoshi RS3 Carbon... :}

Ik moet nog zoooooooooo veel nachtjes slapen.... |( ;)
 
Met die devil moet je zeker wel in je originele bochten zagen of niet?
Of is het een volledig systeem?

Had hetzelfde met die van mij....wilde een hoge demper maar niet zagen in de bochten.
Is dus uiteindelijk een volledig systeem geworden
 
nou ben dus opzoek naar een mooie uitlaat voor mijn gsx-r600.
het liefste heb ik een hooge uitlaat en van carbon..omdat dat niet echt super heet wordt,dat is wel fijn.
zal wat foto's er op zetten wat ik ben tegen gekomen.
dus vertel wat je er van vind...

wel appart idd die foto's.
de mijne had een laser high mount ovaal. kwam ook nog leuk geluidje uit ;)
maar goed. ik heb hem niet meer '(
succes met je zoektocht.
 
Remus heeft een mooie complete rvs pijp met titanium demper voor 1104 euro, en het geluid is perfect. Arrow heeft ook een nette uitlaat, met keuze uit een hoge of een lage montage, en deze kost uit mijn hoofd iets van 750 euro zonder headers.
Heb je interesse in 1 van deze 2 merken, laat het maar weten. Bij alle uitlaten is er wel wat vermogenswinst, maar niet overdreven. Om echt verschil te krijgen moet je al met een powercommander en luchtfilters gaan werken. Succes met je keuze!!!!
 
nou zit toch te denken om er weer een devil onder te doen..en dus ook weer een shotgun..is vind zelf een echt hooge uitlaat toch het mooiste..maar ja ik kijk nog wel ff veder maar tot nu toe is die devil shotgun toch nog de uitlaat voor mij
 
Shotgun for sure :9~

Heb hem zelf op mijn R6, net als jij 'm had .

ALs je niet voor devil gaat moet t een yoshi worden, maar die zijn duurrrrr
 
O-)

http://voske.sjeemz.nl/Assen2004/voske/images/assen-2004%20020.jpg ((Afbeelding))



maar der hoort eigenlijk een arrow onder, maja komt misschien ooit nog wel eens...
of een carbon akra!!

http://voske.sjeemz.nl/tmp/204gix.jpg ((Afbeelding))
zie dat jij die voorbok heb van circuit..is die makkelijk er onder te zetten..heb hem ook liggen..had hem voor me r6..1 keer er onder gehad..in de winter aleen..maar ging er best moeilijk er onder toen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf ook op zoek naar een mooie carbon uitlaat, die omhoog loopt (high mount). Akra heeft een hele mooie, maar dat is een volledig systeem en kost ruim € 1.200 en da's nogal veel.

full


Op de foto van Voske is een Laser te zien. Is dit een high-mount en is die leverbaar voor een 2004 model ?? (heb je misschien een foto van de zijkant ?).
 
Ik ben zelf ook op zoek naar een mooie carbon uitlaat, die omhoog loopt (high mount). Akra heeft een hele mooie, maar dat is een volledig systeem en kost ruim € 1.200 en da's nogal veel.

(Afbeelding)

Op de foto van Voske is een Laser te zien. Is dit een high-mount en is die leverbaar voor een 2004 model ?? (heb je misschien een foto van de zijkant ?).
Zie hier.... geen high mount dus.

Voor een high mount/exit zal je naar een volledig systeem moeten of je moet zagen in je originele bochten.
Volgens mij is devil dan nog de enige die daar dan iets voor heeft.
 
Zie hier.... geen high mount dus.

Voor een high mount/exit zal je naar een volledig systeem moeten of je moet zagen in je originele bochten.
Volgens mij is devil dan nog de enige die daar dan iets voor heeft.
ik geloof ook dat devil de enige is die de echt hooge uitlaten heeft voor deze motor..hij is 750 euro die shotgun
 
zie dat jij die voorbok heb van circuit..is die makkelijk er onder te zetten..heb hem ook liggen..had hem voor me r6..1 keer er onder gehad..in de winter aleen..maar ging er best moeilijk er onder toen.

ja gaat vrij makkelijk. net zo makkelijk als bij het vorige model

Zie hier.... geen high mount dus.

Voor een high mount/exit zal je naar een volledig systeem moeten of je moet zagen in je originele bochten.
Volgens mij is devil dan nog de enige die daar dan iets voor heeft.

is idd geen high mount, maar door het model en aansluiting van de hotcam staat ie wel hoger dan normaal. vind et eigenlijk best mooi zo
 
Terug
Bovenaan Onderaan