Uitlaat voor Maxima

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
Het hele land lijkt wel in de ban van de aanstaande kroning en daar kan Bolski nou eenmaal niet omheen. Alle bedrijven lijken wel een graantje mee te willen pikken van de oranjegekte. Nu weet ik uit betrouwbare bron dat Maxima een KTM Duke 125 heeft en zou het nou geen leuk idee zijn als daar een speciale uitlaat ter ere van de kroning op zou komen?

In het diepste geheim is er gewerkt aan een titaniumsoort die van zichzelf oranje van kleur is. Door Scorpion is hier een prachtige uitlaat voor gemaakt die op de dag van de kroning zal worden aangeboden.

Ik zoek alleen nog een manier om door het veiligheidscordon te breken.

full
 
Laatst bewerkt:
1 april is al voorbij,...
en als je die pijp in haar voortuin wil droppen, gewoon heli huren, bubbeltjes plastic eromheen en uit de heli gooien,...

of vast maken aan een paar helium balonnen maar net genoeg dat de uitlaat zwaarder is,...dan ook uit een heli gooien,...(voordeel van de wieken is dat het ook lekker snel naar beneden gaat en daarna langzaam daalt.

t is niet zo moeilijk ;)
 
Das maar een foto, misschien heeft ze wel een mega kater... je weet het niet... ;)

En als ik de tekst er bij lees, dan krijg ik de indruk dat het niet Kate maar Pippa is op de foto's.

En trouwens, je hoeft er toch niet mee te trouwen ofzo O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan