Uitlaat voor Maxima

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Vind Maxima in dat opzicht eigenlijk niet echt bijzonder ofzo (no offence)

Hej hallo, heb je die Bolle al eens bekeken?
Die mag sowieso wel iemand op zijn blote knietjes danken, dat hij met een vrouw als Maxima thuisgekomen is :Y

En in dat opzicht is Maxima gewoon een lekker ding.
 
Of het is een geintje van iemand, of het is echt. ik werd zojuist gebeld, met de vraag of ik echt van plan was om door het cordon te breken.
 
h126D657D
 
Of het is een geintje van iemand, of het is echt. ik werd zojuist gebeld, met de vraag of ik echt van plan was om door het cordon te breken.

_O-

Weet wat je in het openbaar meldt in deze tijden! Voor je het weet heb je de AIVD op de stoep staan :')

Hoewel, de AIVD wordt binnenkort ook kapot bezuinigd, dus misschien heb je net mazzel _O-
 
Laatst bewerkt:
Of het is een geintje van iemand, of het is echt. ik werd zojuist gebeld, met de vraag of ik echt van plan was om door het cordon te breken.


Ik had al begrepen, dat er een plekje voor je gereserveerd is in Haarlem. :X
 
Yep die schijnt sindsdien elk jaar zijn abonnement te moeten gebruiken. :P
 
Het hele land lijkt wel in de ban van de aanstaande kroning en daar kan Bolski nou eenmaal niet omheen. Alle bedrijven lijken wel een graantje mee te willen pikken van de oranjegekte. Nu weet ik uit betrouwbare bron dat Maxima een KTM Duke 125 heeft en zou het nou geen leuk idee zijn als daar een speciale uitlaat ter ere van de kroning op zou komen?

In het diepste geheim is er gewerkt aan een titaniumsoort die van zichzelf oranje van kleur is. Door Scorpion is hier een prachtige uitlaat voor gemaakt die op de dag van de kroning zal worden aangeboden.

Ik zoek alleen nog een manier om door het veiligheidscordon te breken.

[afbeelding]
:} :} :} _O- _O- _O-
 
Bedankt meneer Sloopkogel voor het shoppen.
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan