Uitlaat voor Suzuki Bandit

Heavyr

MF veteraan
17 dec 2004
1.766
3
Limmen
Hallo Iedereen

Ik heb zelf een Suzuki bandit gsf 600. Ik heb zo hier en daar eens rond gekeken voor een andere uitlaat om me motor wat meer geluidte geven. Mijn oog was gevallen op een uitlaat van Bos de round serie als ik het goed heb en op een uitlaat van Laser pro'dor. Nou ben ik erg benieuwd of er mensen zijn die ervaring met deze uitlaten hebben en misschien er zelf nu een hebben want ik ben erg benieuwd hoe het klinkt dus misschein zijn er mensen die een geluids bestandje zouden kunnen posten of een filmpje met geluid?

Alvast bedankt

grtz Rob
 
ik heb een carbon bos op mn soes bandit. wle geen ronde maar een ovale.

hij maakt meer herrie dan mn vorige herriepijp, een harpoon. het geluid is vooral zwaarder door het carbon. lekker hard maar niet asociaal. in zn 2 naar 13000 toeren gas dicht is een waar feest van knallen en ploffen :}

een aanrader. alleen het enige minpuntje is de prijs van de bos.
 
ik heb een venom oval rvs demper

mooie demper met met mooi donkere herrie op laag toeren en daarna schreeuwen op hoger toeren :P

img_1625.jpg

img_1624.jpg


gekocht bij mdi
 
Toen ik mijn 600 nog had , had ik daar ook een ovale bos carbon onder liggen.
Wat een optie is om een ovale carbon van viper te leggen.
Kwa geluid nagenoeg het zelfde.Alleen de prijs is een stuk goedkoper.
Mijn buurman heeft een 600 met een viper.
Als we aan kwamen rijden , hoorde je nagenoeg geen verschil.
Kleine kanttekening , de viper is van iets minder kwaliteit , maar daar is de prijs ook naar.
wel gelijk de DB-killer eruit halen.
Een viper heeft geen DB-killer.

succes met het aanschaffen van een uitlaat.
 
Volgens mij is het zo; ovaal (=groot volume demper) is stationair en tot +- 4500 rpm dieper en donkerder dan een ronde (=minder volume demper) :)
Boven de 5000 toeren gaat een ronde volgens mij echt bleren in vergelijking met een ovale :}
Tegenwoordig is bijna 90% van de dempers op motorfietsen ovaal, ik vind rond mooier 8-)
 
Bos, Laser ....allemaal 13 in een dozijn uitlaten


wees eens origineel.

2 Brothers Racing

is niet goedgekeurd voor de openbare weg......dan weet je genoeg *D
 
blaat niet zo man ;) hoorde jij verschil toen we de hele tijd naast elkaar reden 2e megameeting? ikke niet :P

JE MOET OOK NIET ZOVEEL RUKKEN!!! WORDT JE DOOF VAN!!!
(of gewoon ff oordopjes uitdoen) :+

Bij 120 overstemt de windruis :(
 
Hoi,

Ik heb een BSM Vampire erop zitten. Deze is uitgerust met een eenvoudig te (de)monteren demper. Het maakt een mooi geluid.

146577


Het filmpje mail ik zometeen aangezien ik geen plek heb om het te posten ofzo.


Hatsikidee 8-) 8-) 8-)
 
Bos, Laser ....allemaal 13 in een dozijn uitlaten


wees eens origineel.

2 Brothers Racing

is niet goedgekeurd voor de openbare weg......dan weet je genoeg *D


idd... heb een C4 en na dynojetten is me Bandit van 68 naar 77 achterwiel PK's gegaan :} echt een aanrader... om van het geluid nog maar te zwijgen :9
 
idd... heb een C4 en na dynojetten is me Bandit van 68 naar 77 achterwiel PK's gegaan :} echt een aanrader... om van het geluid nog maar te zwijgen :9


behoorlijk gare bandit heb je dan met je 68 aw pk's. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan