Uitlaat vraag

wkt

MF'er
18 apr 2002
222
0
Amersfoort
ik heb een honda CM400 cc 4 takt, deze ben ik aan het ombouwen tot een streetfigter, nu ik wil de orginele uitlaten vervangen door een 1 uitlaat met een sportdemper erop. De 2 uitlopen komen dus uit in 1 uitlaat met daarop een honda cbr600 sportdemper. Zou dit nog gevolgen kunnen hebben ivm tegendruk? Of zou dit geen probleem moeten zijn?
 
Gaat wel werken... Een probleem zal het niet zijn, maar als je het goed wilt doen zul je em moeten laten afstellen zoals dat eigenlijk altijd hoort bij een andere uitlaat dan origineel...
 
Hoi,

Kleur van je bougies goed in de gaten houden, neiging naar te heet worden (met originele afstelling) met sportdemper is aanwezig.
Voor de echte theorie achter tegendruk:
www.gsresources.com, zoek in forum op exhaust. Gaat wel over Soezen, maar de theorie is hetzelfde. Is een hele lap tekst, maar is wel het echte verhaal.

cu,
John (en eigenlijk wil ik Cecotto heten heir, maar ik krijg dat account niet gewijzigd....)
 
Hoi,

Kleur van je bougies goed in de gaten houden, neiging naar te heet worden (met originele afstelling) met sportdemper is aanwezig.
Voor de echte theorie achter tegendruk:
www.gsresources.com, zoek in forum op exhaust. Gaat wel over Soezen, maar de theorie is hetzelfde. Is een hele lap tekst, maar is wel het echte verhaal.

cu,
John (en eigenlijk wil ik Cecotto heten heir, maar ik krijg dat account niet gewijzigd....)
tjaaaa doen ze hier niet aan (zie faq).....dus opnieuw loggen......
offfffff---------je koopt een motor voor duderuud...misschien dattie dan je naam wil veranderen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan