Ik heb sinds kort een RSV Mille uit 1998.
Hier zit een titanium evo uitlaat op met bijbehorende Eprom
Het geluid is heel mooi maar ook heel luid ..!!!!
Nu zou ik graag eens de orginele uitlaat willen proberen,nu is mijn vraag;moet ik dan ook de Eprom wisselen voor de orginele,en hoe gaat dit ?
Loopt de motor slecht als ik alleen de uitlaat wissel?
Ik wil komende zomer naar Duitsland om echt een keer hard te gaan,maar zonder problemen met de duitse politie ivm E-keur
vriendelijk dank voor de reacties
Hier zit een titanium evo uitlaat op met bijbehorende Eprom
Het geluid is heel mooi maar ook heel luid ..!!!!
Nu zou ik graag eens de orginele uitlaat willen proberen,nu is mijn vraag;moet ik dan ook de Eprom wisselen voor de orginele,en hoe gaat dit ?
Loopt de motor slecht als ik alleen de uitlaat wissel?
Ik wil komende zomer naar Duitsland om echt een keer hard te gaan,maar zonder problemen met de duitse politie ivm E-keur
vriendelijk dank voor de reacties