uitlaat xjr 1300

17 jan 2005
6
0
oostende
hoi heeft er iemand raad voor mij gisteren was ik aan het rijden en plots reed ik juist met een tank juist mijn uitlaat rads door nu mijn vraag is dat normaal ik rij er nog maar twee jaar mee en heb ong. 20000klm en zo ja wat kan ik erop zetten in de plaats om een beetje meer power tehebben en mooier geronk groetjes
 
hoi heeft er iemand raad voor mij gisteren was ik aan het rijden en plots reed ik juist met een tank juist mijn uitlaat rads door nu mijn vraag is dat normaal ik rij er nog maar twee jaar mee en heb ong. 20000klm en zo ja wat kan ik erop zetten in de plaats om een beetje meer power tehebben en mooier geronk groetjes

bakkertje bakt ze weer lekker bruin,ik hou het bij origineel fabrieksbrood :+
 
IS je middenpot er tussenuit?
Die zijn prijzig.

Er worden regelamtig op marktplaats uitlaat systemen aangeboden. Zoek daar eens.
Op Ebay (Duitse) staan ze ook regelmatig. Bedenk wel dat je hem dan nog wel moet halen of op moet laten sturen.

Denk dat je moet kijken naar geluid en je niet blind moet staren op vermogen want daar win je niet zoveel mee, dat je het na 2 keer rijden nog voelt (went heel snel)
 
hoi heeft er iemand raad voor mij gisteren was ik aan het rijden en plots reed ik juist met een tank juist mijn uitlaat rads door nu mijn vraag is dat normaal ik rij er nog maar twee jaar mee en heb ong. 20000klm en zo ja wat kan ik erop zetten in de plaats om een beetje meer power tehebben en mooier geronk groetjes

Beste Bakker,..

Dit is werkelijk onbegrijpelijk nederlands!
Leestekens doen wonderen!!

Wat ik denk te begrijpen is dat je je uitlaat stukgereden hebt!? Right?

Tsja,...www.mobile.de / marktplaats.nl / Etc!!

Of gewoon een nw. bestellen!?
 
IS je middenpot er tussenuit?
Die zijn prijzig.

Er worden regelamtig op marktplaats uitlaat systemen aangeboden. Zoek daar eens.
Op Ebay (Duitse) staan ze ook regelmatig. Bedenk wel dat je hem dan nog wel moet halen of op moet laten sturen.

Denk dat je moet kijken naar geluid en je niet blind moet staren op vermogen want daar win je niet zoveel mee, dat je het na 2 keer rijden nog voelt (went heel snel)
ben naar de garage geweest ,en ja middenpot er tussen uit .
Prijs 330EURO ZONDER STUKKEN .

MAAR DAT MAG TOCH NIET VOOR EEN MOTO VAN TWEE JAAR EN ONG 20000 KM (JUIST uit garantie)
 
www.xjrcafe.nl

staan regelmatig 2ehands uitlaten op of vervangings uitlaten...

Ik zou je kans pakken om gelijk een heel nieuw systeem (dus ook incl bochten) te vervangen, maar kan natuurlijk niet in je portemenee kijken...

Wel in het nederlands posten anders heb niemand in de gaten waar je het over hebt...


Ik ben zelf in ieder geval aan het kijken naar de laser pro stock...
 
Terug
Bovenaan Onderaan