Uitlaat XVS 1100 Classic Dragstar

JanRinXVS1100

Rookie
13 jul 2019
3
2
Hoi,
Vanaf volgende week ben ik in bezit van een Yamaha XVS 1100 A Dragstar Classic uit 2007. Er zit nog de originele uitlaat onder welke voor mij toch een beetje te beschaafd is. Ik ben en andere XVS 1100 (import motor) proef gereden met Peacemaker uitlaten eronder welke een heel leuk "geroffel" geluid hebben gehad en niet zo'n harde "knal" geluid. Ik ben dus op zoek na uitlaten met een leuk geroffel, bijna Harley-achtige geluid, met EU goedkeuring...en ook niet te duur als het kan.
Ik weet natuurlijk dat Cobra en V&H etc. allemal websites hebben, maar helaas allemal ook zonder geluidsfragmenten:(
Iemand goede suggesties/ervaringen?
Dank jullie wel alvast:)
Jan
 
Ik heb een B&M slip on uitlaat op mijn dragstar gehad met uitneembare db killers.
Die hebben er nooit ingezeten.
Maar je mag toch wel op een 5- a 600,- euro rekenen voor een paar uitlaten die ook mooi blijven.
Let er ook op dat er een balanspijp tussen zit.
 
Ik heb een B&M slip on uitlaat op mijn dragstar gehad met uitneembare db killers.
Die hebben er nooit ingezeten.
Maar je mag toch wel op een 5- a 600,- euro rekenen voor een paar uitlaten die ook mooi blijven.
Let er ook op dat er een balanspijp tussen zit.
Dank je wel voor je reactie, heb je een idee waar ik deze zou kunnen krijgen? Netwerk beetje gegoogled maar weinig tot niks gevonden...
 
Ik heb die uitlaat toendertijd via Frans de Weerdt in Utrecht gekocht.
Kan zijn dat B&M niet meer bestaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan