uitlaat, zadel + tank cb 750 four

cb4ever

Die hard MF'er
28 nov 2005
709
15
beveren-leie
Jow mannen!

Ik zoek nog een uitlaat (demper, ik zelf heb de voorbocht 4 in 1), zadel (liefst sportbuddy) + tank met bijhorende zijpanelen van een cb 750 four K4.

Als iemand iets liggen heeft, laat maar weten.

merci!
 
jaaa ikke , kuip , zadel en tank , maar ik krijg er geen foto opgezet hier ! zou origineel van nico bakker zijn en van een cb 750 . Is uw mail adres juist want ik krijg geen mail verstuurt naar u . daar kan ik wel een foto verzenden .
 
Ik heb ook nog een originele tank, originele buddy seat.
Hé micmac,
ik heb wel interesse in jou kuip, zit, en tank moest deze nog niet weg zijn. :Y
 
Ik heb wel een uitlaat liggen , maar die is alleen compleet met de bochten ;)

Hier een paar picas ;)

De bochten zijn niet super , maar niet doorgerrot , heb al een stukje met een brillo sponsje gedaan , de rest is voor de nieuwe eigenaar ;)

Kosten compleet : €70,00

323363430.jpg


323363421.jpg


323363416.jpg
 
owla zeker.

mijn emailadres is: kristofmartin5@hotmail.com

uitlaat langs de kant houden voor mij? Stuur je me anders een mailtje, gaat gemakkelijker.

merci!
 
ik zoek nog altijd:

1 uitlaat
1 tank met zadel en zijkapjes
elektrische componenten, de mijne zijn doorgebrand...

Iemand? je mag gerust mailen ==> kristofmartin5@hotmail.com

Merciii!! ;)
 
Hoi,

Indien je nog niet voorzien bent. Ik heb nog een tank (compleet met tankdop, benzinekraan en Honda logo's), zijdeksels ( met logo's), een zadel (goede pan en bekleding), een roestvrije 4 in 1 uitlaat, electrische spullen,...

Bij interesse mail je me maar.

Grtz Jan
 
Laatst bewerkt:
Jan,

Alvast bedankt maar ik heb de 750 alreeds verkocht...

Sry, maar mocht je 'n rem/schakelsetje voor 'n 350 hebben... of als eentje van 'n 750 past... mail me gerust hoor!

grz
 
Jan,

Alvast bedankt maar ik heb de 750 alreeds verkocht...

Sry, maar mocht je 'n rem/schakelsetje voor 'n 350 hebben... of als eentje van 'n 750 past... mail me gerust hoor!

grz

kijk hier,
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//verkopen.marktplaats.nl/activate_bid.php%3Fid%3D8557611%26bidcode%3Dddd55180802d187152b08536127ff926
Link werkt niet zie bij onderdelen honda pag 4
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan