uitlaat

tlpeter

MF veteraan
29 jul 2002
3.435
1
west brabant
zag vorige week toch iets mooi
dus toch nog maar een keertje kijken en toen toch maar gedaan
hier effe wat piccies

foto%20uitlaten%202.JPG


foto%20uitlaten%203.JPG


foto%20uitlaten.JPG


en aan die knipperlichten heb ik al wat gedaan
paste niet helemaal
 
weet iemand waar ik shark high uitlaten voor een VTR kan krijgen en voor hoeveel...
 
kmoet eerlijk bekennen dat ik de montage aan de voetsteun minder geslaagd vind bij high mount.
bij laser en kornuiten lijken ze dan echt te zweven hier niet is jammer. maar waarschijnlijk was de prijs er dan ook naar en dan zijn het leuke uitlaten.
en als ze op een SV650 passen passen ze ook op mijn RF600R met behulp van mijn speciale verbindingsbuis ;)
suz-rf600-93-bikepics-34902.jpg


Zou wel leuk zijn een high mount op mijn motortje :)
 
kmoet eerlijk bekennen dat ik de montage aan de voetsteun minder geslaagd vind bij high mount.
bij laser en kornuiten lijken ze dan echt te zweven hier niet is jammer. maar waarschijnlijk was de prijs er dan ook naar en dan zijn het leuke uitlaten.
en als ze op een SV650 passen passen ze ook op mijn RF600R met behulp van mijn speciale verbindingsbuis ;)
http://www.bikemovies.com/pics/suz-rf600-93-bikepics-34902.jpg ((Afbeelding))

Zou wel leuk zijn een high mount op mijn motortje :)
ook bij die laser zit ie aan de voetsteun kijk maar

DSCN0338.JPG
 
ook bij die laser zit ie aan de voetsteun kijk maar

http://members.lycos.nl/suzukisv650s/hpbimg/DSCN0338.JPG ((Afbeelding))

ja da weet ik wel kijk maar naar mijn uitlaat is er ook eentje van een sv650
maar bij high mount zie je dat ze hem ergens anders monteren ( moet wel want bij de meeste vervallen de voetsteunen )
dus mischien dat ik er daarom zo raar tegenaan kijk.
maar verder zien ze er ZEER netjes uit hoor. netjes afgewerkt enz.

maar hoe is het geluidje ;) ( zal ook wel goed zijn :P )
 
ja da weet ik wel kijk maar naar mijn uitlaat is er ook eentje van een sv650
maar bij high mount zie je dat ze hem ergens anders monteren ( moet wel want bij de meeste vervallen de voetsteunen )
dus mischien dat ik er daarom zo raar tegenaan kijk.
maar verder zien ze er ZEER netjes uit hoor. netjes afgewerkt enz.

maar hoe is het geluidje ;) ( zal ook wel goed zijn :P )
als de voetsteunen vervallen dan hangen ze ook wel eens aan die zwarte beugel aan weerskanten net onder het kontje(waar je met een "spin" ook wel bagage kan vast zetten)
het geluid is echt waanzinnig
lekker rustig als je rustig rijd en als je gas geeft kom ie los
 
zo hoort het ook :)
jammer dat ik geen gas kan geven ( stomme 25kw beperking zorgt ervoor dat bij 8000 rpm mijn vermogen over is :( )
nog ff wachten harley tot 16 december ( die ringen liggen er 15 december kwart over 7 ( dan heb ik 5 kwartier om te knutselen ) al uit hoor :P )
 
Tof man!! Ben benieuwd hoe die klinkt :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Ik ga mijn systeempje er van de week ook weer op zetten. Hoor ik weer eens wat anders dan windgeruis ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan