uitlaat

!RCO!

Die hard MF'er
2 feb 2002
474
0
Heeft iemand hier ervaring met Boonstra motoren? Ik wil namelijk een uitlaat kopen daar en wil hem per post naar het zuiden laten sturen. Maar is dit een goede zaak om een mooi uitlaatje op de kop te tikken?
 
Mijn uitlaat komt ook bij Boonstra vandaan, een 2e hands Bos alu met DB killer in goede staat, kostte me 150 euro. Niet erg duur dus.

De verhalen die ik over Boonstra hoor zijn niet bepaald allemaal erg positief te noemen maar het voordeel is dat ze veel onderdelen (en ook uitlaten, ze hebben veel Laser liggen geloof ik) op voorraad hebben liggen in Ureterp.

Ik heb er iig een mooie demper voor weinig geld aan overgehouden dus persoonlijk heb ik er geen slechte ervaringen mee.
 
Thnx voor de reactie.

Hij had een nieuwe laser uitlaat liggen en een vampier uitlaat voor 200 euro en 115 euro. Ik ga maandag even bellen om wat meer info te krijgen.
 
Kijk eens op www.motordealer.info hierop staan genoeg negatieve verhalen over Boonstra, mijn ervaring is dat ze tevens vrij prijzig zijn in kleding, nwe. onderdelen en occasions. Voor de aankoop van een 2e hands uitlaat kan je hun als zaak wel vertrouwen wat betreft betaling en verzending, aannemend dat de uitlaat in goede staat is.

Boonstra Groningen is overigens de oude Safe Motors (zie tevens motordealer.info) Hierover alleen slecht nieuws
 
Terug
Bovenaan Onderaan