Uitlaat

Philippe

MF'er
8 feb 2002
83
0
België
Beste forumers,

Ik heb eens zitten denken, en ik zou mijn carbon demper willen inkorten!! Wat denken jullie daarvan? Zou dat mogen of niet? Zou het geen invloed hebben op mijn motor prestatie?

Groeten Ph,

Bijlage: frusty.gif
 
Zou het geen invloed hebben op mijn motor prestatie?

Ik weet niet wat er met \"jouw motor prestatie\" gebeurd. Denk je dat je anders gaat rijden met een ingekorte demper?

BTW Heb mijn demper ook ingekort: 1 hele centimeter. Heb de demper 2de hands gekocht. Kostte maar 350 gulden (ipv +1000 nieuw). De flens aan de voorzijde was van de huls losgescheurd. Toen een centimeter van de huls afgehaald, de achterste flens verder over de binnenpijp geschoven en daarna de voorste flens opnieuw met popnagels vastgezet. Voor €200 een nieuwe huls kopen kan altijd nog.
 
Als jij zin hebt om je uitlaat in te korten dan doe je dat toch? Zou ik ook doen. Zolang het zaakje maar lekker kan ademen zit het met het vermogen wel goed hoor. Geluid? Ja kijk...eh.. je kan nou eenmaal niet alles willen he?
Succes. *D
 
ja je mag zeker je demper in korten wat je wilt houd er wel rekening mee dat je met een vervangende demper maar twee dba hoger mag en gezien de nieuwe regels kijk uit de boetes worden ook :,,*****->> duur
 
Terug
Bovenaan Onderaan