uitlaat

lorre

MF'er
14 feb 2004
71
0
oetingen
hallo, ben Laurent en heb vorig jaar een moto gekocht op een veiling. Ben student (17 j) en heb een cursus motormechanica onder de knie. Nu draait de motor reeds vrij soepel maar ik heb nog steeds verlies van uitlaatgassen aan de dichtingen van mijn cilinder-uitlaat. Heb ze al eens volledig gedemonteerd en weer geplaats maar nu is het nog erger. Heeft er hier iemand ervaring mee? Of heeft er iemand geen uitlaat meer liggen voor een aprilia Rs 250. Woon in Brussel...


Vriendelijke Groeten van een zuiderbuur.
 
Laatst bewerkt:
hallo, ben Laurent en heb vorig jaar een moto gekocht op een veiling. Ben student (17 j) en heb een cursus motormechanica onder de knie. Nu draait de motor reeds vrij soepel maar ik heb nog steeds verlies van uitlaatgassen aan de dichtingen van mijn cilinder-uitlaat. Heb ze al eens volledig gedemonteerd en weer geplaats maar nu is het nog erger. Heeft er hier iemand ervaring mee? Of heeft er niemand geen uitlaat meer liggen voor een aprilia Rs 250. Woon in Brussel...


Vriendelijke Groeten van een zuiderbuur.

Effe kijken hoor....

Of heeft er niemand geen uitlaat meer liggen....


Mmmm ja ik heb WEL een uitlaat liggen, dus ik val af! :)

;)


Gegroet!
 
Effe kijken hoor....

Of heeft er niemand geen uitlaat meer liggen....


Mmmm ja ik heb WEL een uitlaat liggen, dus ik val af! :)

;)


mja, heb je ook nog goede dichtingen liggen? Welke uitlaat heb je nog liggen ?
Thx vr de opmerking , heb post aangepast.

Gegroet!
 
Ik zou de uitlaat zelf eens gaan schoonmaken/ontkolen/uitbranden met benzine...kan best dattie erggg verstopt zit
suc6 ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan