uitlaatbochten buigen! Wie kan dat?

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
OK het zit zo,ik heb een mooi stuk rvs pijp van 38mm uitwendig.
Ik heb ook een stel bochten als voorbeeld,maar nu kunnen ze op mijn werk alleen maar met een grote radius buigen en daar kom ik dus niet mee weg !!!
Wie weet iemand of een firma ergen die voor mij eventueel de oude bochten kan namaken in de rvs pijp die ik erbij lever,het hoeft natuurlijk niet voor niets maar moet ook de hoofdprijs niet gaan kosten anders kan ik beter een nieuwe bochtenset aanschaffen.
standaard bochtenset is 34 mm uitwendig (simplex pijp) en ik wil dus naar 38mm (rvs pijp) uitwendig.
Ik ben bezig met een ombouw projectje,vertel er niet teveel over maar als alles klaar is post ik de plaatjes wel.

Bikevouwer@gmail.com
 
Mensen harstikke bedankt voor de reakties, maar als je 15km onder amsterdam woont is het allemaal nogal ver weg. Nu had ik ook niet in de eerste post gezet dat ik onder amsterdam woon, maar iemand die iets weet wat dichter bij huis is ??
 
In alkmaar op industrie overdie zit een bedrijf die dat kan.
preciese naam weet ik zo gauw niet .Maar dat kan je wel navraagen bij cas zwart zit ook op overdie kitmanstraat
Let er wel op dat je binnendiameter van je rvs GROOTER is als de diameter van je oude bochten ivb afvoeren van warmte (is mij verteld)
 
In alkmaar op industrie overdie zit een bedrijf die dat kan.
preciese naam weet ik zo gauw niet .Maar dat kan je wel navraagen bij cas zwart zit ook op overdie kitmanstraat
Let er wel op dat je binnendiameter van je rvs GROOTER is als de diameter van je oude bochten ivb afvoeren van warmte (is mij verteld)
klopt maar ik ga van een standaard 34 mm naar een 38 mm dus dat moet mijns inziens wel voldoende zijn
 
Hoi. Schijnt op de Hanepoel te zitten. In Zwaanshoek. Waar ook autosloperij Opdam zit.
Heet waarschijnlijk Erik (Hotrod). Tel.nr. 023-5849506.

Mocht ie vragen hoe je bij hem komt.... hij heeft de bochten voor de funnybike van Jur gemaakt,afgelopen dragrace-seizoen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan