Uitlaatbochten gs650 Katana 40mm ????????

wootie

MF'er
26 jan 2004
76
0
Ik heb een gs650 Katana waar ik gisteren de uitlaat af heb gehaald omdat ze echt extreem waren verroest. Weet iemand wat er anders is aan deze katana zodat ie uitlaatbochten van 40mm moet hebben? (maximaal past er 42mm in) is het misschien dat ie ingevoerd is? of zou dat het bouwjaar zijn (1983)? Ik baal behoorlijk ik kan nog nergens een uitlaat vinden met de juiste diameter..., kben al bij Woesthof geweest en die had alleen een orginele van een 1982er denk ik omdat die 35,5mm was..., misschien iemand enig idee welk type gs ook van dit soort bochten heeft die hier op kunnen passen? '(

PICT0043.jpg

Ik heb een gs650 Katana waar ik gisteren de uitlaat af heb gehaald omdat ze echt extreem waren verroest. Weet iemand wat er anders is aan deze katana zodat ie uitlaatbochten van 40mm moet hebben? (maximaal past er 42mm in) is het misschien dat ie ingevoerd is? of zou dat het bouwjaar zijn (1983)? Ik baal behoorlijk ik kan nog nergens een uitlaat vinden met de juiste diameter..., kben al bij Woesthof geweest en die had alleen een orginele van een 1982er denk ik omdat die 35,5mm was..., misschien iemand enig idee welk type gs ook van dit soort bochten heeft die hier op kunnen passen? '(

(Afbeelding)

40MM is belachelijk voor een 650 4 cyl.
zitten er geen bussen omheen om universeeluitlaten te monteren?

JULLIE ZIJN ECHT GEWELDIG!!!!!!!!!!! :} :} :}

Ik heb nog eens goed gekeken, en wat blijkt, onder de laag roest zit nog een naad verstopt..., ff een tijdje BATEREN met de hamer deed een wonder voor een van de bochten, en warempel er zit een verloopstukje op die dingen... :P Dusssssss.... Mensen met een gs 550, 650, 750, 850, 1000, kom maar op met die uitlaatbochtjes, ik leg ze er zo onder :9

Hulde en 1000X dank voor deze wijze woorden meneer "halflive"

Grtz een hele blije Wout, binnenkort weer lekker :]

Terug
Bovenaan Onderaan