uitlaatbochten

Van

Die hard MF'er
11 nov 2003
741
0
maarssen
als ik andere uitlaatbochten op mijn rf (laat) zetten, waar moet ik dan allemaal op letten? diameter, evt motor opnnieuw afstellen?
 
Je wilt nieuwe uitlaatbochten??
Ik neem aan dat je oude dan verroest zijn??
(anders zou et weinig nut hebben denk ik :? )

Kijk ff op marktplaats oid, of bel wat motorslopen voor een originele uitlaat (+bochten :o ) en verzaag die. Hoef je nix met 'maten' te doen.
 
ik wil mijn uitlaat 'high mount' monteren. oude bocht is nog goed


ahhh, kijk DAT wist ik niet. Moet je wel ff volledig vertellen natuurlijk.
Ik weet wel dat er bedrijven zijn die uitlaatbochten maken, maar ik zou zelf niet weten van welk materiaal je een uitlaatbochtverlengstukje (3x woordwaarde :X ) zou moeten maken.
Hou er wel rekening mee dat verlengen van je uitlaatpijp, wat je eigelijk doet, je presataties verandert. Maar in hoeverre durf ik niet te zeggen. JE zal ongetwijfeld je stationairtoeretal moeten bijstellen :+ , maja das nie zo moeilijk ;)
 
d'r komt hoogstens 15 cm bij. dus verlies zal wel meevallen (hoop ik)

Heb deze uitlaat ook aangepast
Open demper, en waar de bochten bijeen komen van 4 in 2 naar 4 in 1
En niets opnieuw afgesteld,hij loopt probleemloos.
full
 
Er kan eigenlijk niet veel fout gaan, als je slechts enkele milimeters dikkker pakt, en de lengte van de orginele pijpen aanhoud.
Ook de pijpen in dezelfde volgorde aan elkaar knopen.
Zolang het maar een vloeiende buis zonder naden en randen en met alleen vloeiende overgangen kwa dikte wordt.
De pijp mag gaan der weg dikker worden, maar nooit meer dunner, liefst ook niet in de demper.
Zoek in het MCB boek wat lasbochten en dunwandig RVS pijp in jouw diameter en zagen maar.
Het hoeft niet veel te kosten of minder van kwaliteit te zijn..
 
Terug
Bovenaan Onderaan