uitlaatcompatabileit

BeCool

MF'er
2 jun 2004
49
0
Apeldoorn
Ik ben al een tijdje op zoek naar andere dempers voor mijn Ducati 900SSie (2000). Nu zie ik dat er (heel) veel wordt aangeboden voor de ducati 900 monster. Zouden deze passen of simpel passend gemaakt kunnen worden???

Help me out!

:]
 
ja dit kan, neem anders even contact op met Star Twin in Loenen, die kunnen alles op uitlaatgebied.
 
Maar er zijn toch wel ducatisten die dit al hebben gedaan en een richtlijn kunnen geven van wat er zoals gebeuren moet en wat voor een kosten daaraan zijn verbonden?
 
ik denk haast dat als er iets gemaakt wordt voor een ducatie 900 monster, dat het ook wel zal passen.

Koop je vervangings dempers, orginele eraf, sportdempers erop, mischien ander steuntje (vaak meegeleverd) en klaar. :+
 
monster uitlaten passen voor zover ik weet niet op een supersport. de hoek van de bocht is anders. dat moet je dan laten aanpassen.
De kosten van een pijp laten buigen.... ik zou het niet weten, hiervoor moet je bij startwin te loenen zijn, die kunnen je wel verder helpen.

Uitlaten van een 750 ss passen ook niet. De carb versie komt ook niet overeen met de injectie versie. Niet echt leuk maar wel slim van ducati

hoe kan je dit nakijken? kijk op de site van bos uitlaten en bekijk de pdf-bestanden. als het goed is, staat er in de pdf op welke motor ze passen.

vb een 900 ss carb past ook op een 851
 
sorry had je vraag niet goed begrepen, jij wilt uitlaten van een monster op jouw ss, dan zal je het 1 en ander aan moeten passen ben ik bang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan