Uitlaatdemper Bandit1200 (origineel)

IJzervreter

MF veteraan
Donateur
29 apr 2004
31.901
17.948
Mijn Bandit 1200 is door een onverlaat kapotgereden. (ongevalletje met buschauffeur) Een originele linkpijp en aluminium uitlaatdemper is alles wat er nog van hem in de schuur ligt!

Voor zacht prijsje over te nemen door nieuw baasje.

Vr. Ijzervreter
 
Mag weg voor een klein prijsje! Ook afzonderlijk te koop. Demper past ook op RF900. *D
 
@ wat is de aansluitdiameter vd demper op de linkpijp en vd linkpijp op de 4/1????
en wat versta je onder een zacht prijsje??
thnx for response
 
Laatst bewerkt:
53,5mm uitwendig 49 mm inwendig. Zat bij de Bandit met een speciale pasbus in de collector. (deze was ruim 60mm)

50 euro voor beide? Uitlaatdemper is maar 9000km gebruikt.
 
Ik ben ook wel benieuwd naar de aansluitdiameter op de voorbochten :)


Jij had mij bochten toch al gekregen?? ;)

@ Jari,..in Amsterdam rijd ik dagelijks langs een Honda 700 Hawk met daarop een RVS standaarddemper van een Bandit 600 . Wil jij ook iets dergelijks maken?

Demper is Bolt-on 3 bouts diameter linkpijp/demper 60 a 62mm maar past daar in met bijbehorende ring.(die er bij zit) Demper heb ik 1 (van de 3) draadeind ingetapt. Deze brak af bij demontage( Bleek een klein lasje op bolkopmoer te zitten die ik niet kon zien |( ) Maar daar zie je niets van bij montage van een paar nieuwe bolkoppen,....
 
Laatst bewerkt:
@ijzervreter,

thnx voor respons. :)
met de spullen en de prijs is niks mis mee.
kan je een fotootje bij adv. plaatsen.
is voor de lezers mss wel makkelijk.
de collectordiameter werd vlgs mij ook gebruikt bij diverse laser uitvoeringen.

ik ben echter op zoek naar een [standaard] slip-on/off demper met E keur omdat ik tzt met mijn cbr eens op het circuit wil rijden en het is wel makkelijk als je keertje duitsland aandoet. :]
een zwarte heb ik in principe al, maar een alu/rvs of chroom is toch ff mooier.

de avatar heeft je wss op het verkeerde been gezet.
de nighthawk -[met een originele 4/1 + demper van laser] heb ik vorige maand verkocht
en rijdt nu in de omgeving van zwolle.
 
Laatst bewerkt:
Hier een paar foto,s
full
 
drukdruk hier thuis ik heb nog geen tijd gehad om het na te meten of t past, morgen avond maar even doen dan :)
Van die uitlaatbochten klopt inderdaad!
 
Heb je voor mij de lengte en diameter van de demper? Ik ben nog wel op zoek naar een alu demper, maar hij moet niet al te groot zijn.
 
Heb je voor mij de lengte en diameter van de demper? Ik ben nog wel op zoek naar een alu demper, maar hij moet niet al te groot zijn.

Ongeveer 16cm in doorsnee en ruim 50 cm lang.

Niet echt klein dus '(
 
t is wel jammer dat het linkpijpje al weg is want de complete set had ik wel willen overnemen, de losse demper heb ik echter niet zoveel aan :/
 
Zondagkikkie.
Mensen, wacht niet te lang, hij heet niets voor niets IJzervreter, straks heeft ie hem op!
full
 
t is wel jammer dat het linkpijpje al weg is want de complete set had ik wel willen overnemen, de losse demper heb ik echter niet zoveel aan :/

Kars heeft hem al gekocht, enne, je hebt gelijk Bolski! Alhoewel aluminium niet zo goed vult! _O-
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds te koop: originele aluminium einddemper bolt-on.
25 euro!
Anders eet ik hem zelf op :9~ :+
 
Laatst bewerkt:
iemand een originele 9000km gebruikte bolt-on demper van een Bandit 1200 kopen?

is 25 euro te veel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan