Uitlaatdemper Leovince

Dieter--

MF veteraan
13 jun 2009
2.123
0
België
Te koop, slip-on demper.
Aansluitdiameter 50mm
Inclusief db-killer en ophangbeugel

image_zpsn9dz4qyd.jpg


TEAB
 
Dieter..

Misschien is het handig om even technische specs erbij te plaatsen. ;-)
( Afkomstig van type motor enz enz )
 
Laatst bewerkt:
@Virgil_25 Er zit zo te zien geen link pijp bij dus afkomstig van type motor lijkt me minder relevant.
 
@Virgil_25 Er zit zo te zien geen link pijp bij dus afkomstig van type motor lijkt me minder relevant.
Toch wel want bolt on of slip on en aansluitmaat en een ekeur kan dan veel uitmaken.
Dus omhoog maar weer,wat moet ie eigenlijk kosten?
 
Toch wel want bolt on of slip on en aansluitmaat en een ekeur kan dan veel uitmaken.
Dus omhoog maar weer,wat moet ie eigenlijk kosten?

Klopt maar dan moet je je motor ook opnieuw laten keuren (en dat doet toch niemand). Koop een linkpijp voor je motor er bij (of maak er zelf 1) en gaan met die banaan :+
 
Klopt maar dan moet je je motor ook opnieuw laten keuren (en dat doet toch niemand). Koop een linkpijp voor je motor er bij (of maak er zelf 1) en gaan met die banaan :+


Als er een ekeur op zit hoef je niet te keuren.
 
Laatst bewerkt:
Als er een ekeur op zit hoef je niet te keuren.

Check je info, dat klopt namelijk niet. En nogmaals niemand in Nederland doet dat maar volgens het RDW moet motor gewoon herkeurd worden als je er een andere demper op zet ongeacht de E-keur (moet namelijk op basis van geluid). E-keur is leuk als je een controle krijgt (in Duitsland is een E-keur verplicht) maar het het heeft geen zin om te vermelden bij welke motor deze demper kwam omdat het juridisch gezien niets uit maakt. Enige reden om het te vermelden is als de linkpijp er bij zit zodat je weet waar hij direct op past. Wat ik zei, lekker zelf een linkpijp maken/laten maken/kopen voor je motor en je bent klaar :)
 
Laatst bewerkt:
Wat een discussie ook weer.
-Slip on
-50mm aansluitdiameter
-Aluminium demper

En daarmee is alles wat relevant is ook gezegd. Behalve de lengte nog misschien, zou ik moeten meten. E-keur is erin gegraveerd, zie je boven de sticker.

:W
 
Dat is nieuw voor mij, heb je een bron/linkie?

Niet meer, toen deze discussie gaande was wel (even nagezocht voordat ik het riep). Bron is wetten.overheid.nl waarin staat dat als het geluidsniveau veranderd hij herkeurd moet worden. Exacte bewoording ben ik al weer kwijt. Zal thuis nog even kijken of ik het artikel nog kan vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan