Uitlaatdemper R6

Allemaal hartstikke bedankt voor jullie inbreng.
Ik heb gister een titanium Laser hotcam gekocht. Komt als het goed is donderdag binnen, en dan maar ff proberen he...!!!
Wil ik horen, zien en voelen! Wil ik namelijk ook gaan kopen. Wat kost het? Makkelijk erop te zetten e.d.

Wil het allemaal weten als je hem hebt!!
 
Nou hij hangt eronder hoor, en in een woord GEWELDIG. Speciaal voor Boom Boom:
Het was in een half uurtje gefixed. Eertst onderste kuipdeel los dan ring om pijp losgemaakt en als laatste de demper van de voetsteun verwijderd. Daarna eerst nieuwe stukje pijp er los op dan demper en losjes op monteren, boel een beetje in model draaien en schuiven en dan vastzetten. Als laatste de veertjes van de demper eraan en starten maar. Schitterend laag geluid bij weinig toeren en super racy geluid bij ff flink doortrekken.
Als klap op de vuurpijl ben je ook mog van je toerengat in zijn 1 en 2 af, reageert veeeeeel beter op het gas *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D

Ik hoop dat je hier wat mee kunt!!
 
Ik vind die hotcams maar lelijk, zo\'n rare vorm, grrr

hotcamz.jpg


Niets mis mee toch? :?
 
He gasten,

Piccies komen eraan zodra ik mijn nieuwe nummerbord houder af heb, want die originele is natuurlijk geen porum op zo\'n super fiets.
Ga hier vrijdag weer mee aan de slag
 
Hey Rookie,

Let wel even op je sproeierbezetting. Met een andere pijp zou je fiets behoorlijk arm kunnen komen staan. Lang achter elkaar bij hoge toerentallen rijden zou in het ergste geval gaten in de zuigers op kunnen leveren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan