uitlaatdemper (spoed)

Furiousz

MF veteraan
5 apr 2005
5.831
0
Westwoud
Ik ben vanavond op de terugweg van de TT op de afsluitdijk mijn uitlaatdemper (BSM future) verloren (ophangpunt was afgebroken). Ik heb de demper nog terug kunnen vinden, maar deze is onherstelbaar beschadigd :(
Nu ben ik met spoed op zoek naar een nieuwe demper voor een Yamaha Diversion xj600s, ik heb er al een 4-1 RVS bochtenset onderzitten. Dus als iemand nog iets heeft liggen, en het eventueel kan monteren dan hoor ik het graag :Y !
 
stuur eens een mailtje naar BSM, heb ik ook wel eens gedaan. Vervangingsdempers zijn daar helemaal niet zo duur. Voor mijn hoge BSM Vampire kost een RVS demper 140 ex btw. Je hebt geheid binnen 1 dag antwoord. Perfecte service daar!

(had voor mijn uitlaat hitteschildje nodig, laars smolt vast, mailtje of ze die verkochten, binnen halve week gratis 2 schildjes in de bus!!!!)

De Kale
 
Naar de fabrikant?

125 euri voor een Future, maar ik zou er een VAMPIRE opzetten :Y
(of een Future Large Extreme, die heeft een E-keur en demontabele dB killer)
daar komt tenminste een beetje fatsoenlijk geluid uit!
 
Ik heb net ff contact gehad met de importeur n.a.v. een mail die ik hun had gestuurd. De fabrikant wil dit netjes met mij oplossen, ik word komende donderdag gebeld door de fabrikant voor een passende oplossing.

@culator: Zit er dan zoveel verschil in een Future en een Vampire?
 
Topic kan op slot!!!!!!!!

Heb vandaag contact gehad met de fabrikant, en ik krijg kostenloos een nieuwe demper+collectorpijp! Hulde aan BSM!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan