uitlaatdemper thundercatje

Jéjé

MF veteraan
12 nov 2003
1.089
0
Dronten Flevoland
Wat is een goede vervangingsdemper voor mijn thundercatje? Ik wil alleen de demper wisselen, dus geen sproeiers enzo moeten aanpassen. Oja, en ook niet aso veel dB's. Wie heeft hier goede ervaringen mee?
 
ik ben wel tevreden met mijn Laser Duotech Alu, staat iets hoger als het originele dempertje en is ook iets 'groter' natuurlijk zit er een iets zwaarder geluidje in maar het blijft maar een 600'tje :} . Netjes geleverd met DB-killertje trouwens :r , het geluid is niet irritant op lange ritten.

uiteraard zit deze DB-killer er bij mij niet meer in O-)

even een plaatje van mijn fiets met de Laser :9~
51301
 
Laatst bewerkt:
Ik ben errug tevreden over mij LeoVince EvoII carbon (met losse Db-killer) en indien geplaatst goedgekeurd! Met Db-killer al veel meer 'sound' en zonder helemaal zonder echt overdreven lawaai te maken.



Helaas niet echt goedkoop (ca. 500,- pleuro's) maar in Apeldoorn gekocht met 25% korting :} (aanbieding geldt geloof ik nu nog)
 
heb eerlijk gezegd geen idee wat een Laser kost, ik heb hem gelijk bij de koop erop laten zetten ... denk dat je zo rond de 400 a 450 euro kwijt bent als je hem nieuw moet kopen. op markplaat.nl staat op het moment trouwens nog een carbon Laser demper te koop voor (vraagprijs) 180euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan