Uitlaatsteun rechts Suzuki Gs 450 E

Anneleen001

Rookie
20 dec 2020
18
13
Hallo,

Als winterproject heb ik een Suzuki Gs450e van 1988 aangekocht. Mijn doel is deze zo origineel mogelijk te houden. Maar de uitlaatsteun Rechts mankeert.

Ik kan deze nergens vinden. Men zegt dat deze samen hoort bij de uitlaat en dat kan goed zijn maar alle uitlaten die ik heb gevonden hebben deze steun ook niet meer. En de uitlaat die hem wel nog had was zeer prijzig. Blijkbaar zijn die steunen best populair :)

Wie iemand waar ik deze toch kan krijgen of heeft er iemand deze liggen en wilt me deze verkopen?

Op de steun zou dit staan : 4440R

In bijlage de tekening met de steun.

Hopelijk kan er iemand mij helpen.

Groetjes

Anneleen
 

Bijlagen

  • received_682190505795857.jpeg
    received_682190505795857.jpeg
    61,3 KB · Weergaven: 10
Die heb ik hier wel ergens liggen.
Blijven leuke dingen die gs 450. :]

En mocht je die vinden, zou je die dan willen verkopen ?

Ja echt een leuk ding die gs450. Heb er nog niet op kunnen rijden omdat deze niet startte toen ik hem kocht... Maar normaal gezien als ik op schema blijf loopt hij na de feestdagen. Ben echt benieuwd.
 
Ik zal vandaag eens tussen de reserve onderdelen kijken. Mijn vrouw rijdt op een gs 450 . Dus vandaar dat ik nog een hoop spul heb liggen. Sterker nog heb nog bijna een komplete extra staan.
 
Daar ga ik denk eens een nachtje over slapen.
Ik weet niet waar je woont. Ik kom uit de buurt van Venlo. Biggelaar zit in Boxmeer. Weet niet of hij open is nu met de Corona. Maar die heeft zeker wat liggen. Ik weet niet of je nog meer nodig hebt. Maar het is zeker de moeite waard om er eens hen te gaan.
 
Dank je wel voor de informatie.
Maar... overal waar ik achter de beugel vroeg kwam deze alleen samen met de uitlaat.
Wat ik ook begrijp. Je gaat een uitlaat niet incompleet maken.
Daarom heb ik een replica laten maken en hij zit er op...

Ondertussen is mijn winterproject ook klaar.
Dit was hem eerst:
$_86 (1).jpg


Dit is hem nu:
853.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan