Uitlaten Ducati Monster

Grego

MF'er
16 mei 2004
52
0
Uitbergen
Hey
Ik zou tweedehands carbon sil motor uitlaten willen kopen voor op mijn monster 600 van 2001. Nu weet ik niet zeker of deze uitlaten op mijn Ducati passen. Ze hebben reeds op een M900 gestaan en ze passen ook op een M620... Diameter van de pijp die op het eerste stuk van de uitlaat komt is 45mm... Wie kan mij helpen?
Weet er iemand een site waar je het geluid van deze uitlaten kunt horen?
Alvast bedankt :}

misc
 
Ok bedankt.
Mijn zoektocht naar andere uitlaten is nu echt gestart. Ik kan een paar Performance (nieuwe) kopen voor 378€ en ik heb Termi's (tweedehands) zien staan op een site voor 350€ en ze hebben reeds 10.000km op de motor gestaan. Als ik één van deze uitlaten koop moet er dan iets aan de motor veranderen? andere luchtfilter ofzo? Welke keuze zouden jullie maken?
 
Als je je originele demper kwijt wil, heb ik wel interesse.
kweet niet waar je woont maar bij safe motors in zoetermeer zag ik afgelopen weekend een tafel staan helemaal vol liggen met (licht beschadigde) orginele duc uitlaten (alleen de pot), informeer ff of ze ze nog hebben. ze lagen dr voor 40 euri. zou zo'n uitlaat trouwens wat zijn voor mn 400 cc Honda CB-1 ?????
 
Ok bedankt.
Mijn zoektocht naar andere uitlaten is nu echt gestart. Ik kan een paar Performance (nieuwe) kopen voor 378€ en ik heb Termi's (tweedehands) zien staan op een site voor 350€ en ze hebben reeds 10.000km op de motor gestaan. Als ik één van deze uitlaten koop moet er dan iets aan de motor veranderen? andere luchtfilter ofzo? Welke keuze zouden jullie maken?
Mijn Performance dempers kwamen met een kit; iig met een ander luchtfilter. Ik heb er ook mee gereden met mijn standaard luchtfilter. Liep beroerd, maar dat had meer met de injectie te maken. Kan dus wel.
Met de afstelling zul je wellicht meer problemen hebben – voor Termi's zal dat niet anders zijn.
 
Mijn Performance dempers kwamen met een kit; iig met een ander luchtfilter. Ik heb er ook mee gereden met mijn standaard luchtfilter. Liep beroerd, maar dat had meer met de injectie te maken. Kan dus wel.
Met de afstelling zul je wellicht meer problemen hebben – voor Termi's zal dat niet anders zijn.
Met de afstelling kan ik eventueel behulpzaam zijn, eeprom wisselen, custom map maken, max toerental verleggen, ontstekingsmap aanpassen, alles is hier eigenlijk mogelijk.........
Dit kan ik overigens voor injectiefietsen van ducati, triumph, aprilia, benelli, moto-guzzi, zonder dat je een powercommander aan hoeft te schaffen.
 
Met de afstelling kan ik eventueel behulpzaam zijn, eeprom wisselen, custom map maken, max toerental verleggen, ontstekingsmap aanpassen, alles is hier eigenlijk mogelijk.........
Dit kan ik overigens voor injectiefietsen van ducati, triumph, aprilia, benelli, moto-guzzi, zonder dat je een powercommander aan hoeft te schaffen.
Leerzaam dit. Toen ik die kit liet monteren, liep ie eigenlijk gewoon geboerd. Met name die dippen bij bepaalde toerentallen waren irritant – zeker in bochten. Zelfs gevaarlijk soms.
Goed, garantie allemaal: gaan jullie (laat even in het midden wie) nog maar eens wat afstellen dan.
Nu wordt zo'n zo'n kit (inmiddels) niet meer geleverd met een nieuwe chip; 'Want het moet zo gewoon goed lopen'. Not. En zuipen dat ding – als een tempelier.
Ducati BNL erbij betrokken: zij waren van mening dat een powercommander onzin was (dealer opperde dit als mogelijke oplossing), bovendien vervalt de garantie dan. Tja, |(
 
Ook aparte dempertjes
(Afbeelding)
Ja, heel leuk.

Maar ik heb eens even wat in jouw postverleden zitten klikken en weet je wat me nou zo opviel... dat jij aan de lopende band dempertjes post van de firma sidekick. Toevoegingen als 'ff met sidekick meelen (met MF korting)' of 'en bij Sidekick natuurlijk ff naar de MF korting vragen als je een dempertje gaat bestellen' kwam ik daarbij ook vaak tegen. Afgezien nog van je onderschrift.

Dus :?

Enfin; 2 dingen: A; dit riekt ietwat naar spam, B; dit is een serieus topic; jouw sidekick plaatje voegt daar niets aan toe (daar – zoals hij schreef – zijn keuze beperkt is tussen 2 fabrikanten).

Edit: 5 min geleden deed je het dus wéér: Post van culater in topic 'Gezocht: Carbon demper ZX6R '03-'04 (Devil / Yosh)'
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 12 november 2004 08:12 schreef CH Racing M900 het volgende:
Ondanks dat er sidekick onder de foto staat, zijn het Italiaanse Roadracing uitlaten.

En gezien de constructie geloof ik niet dat er veel en fijn doseerbaar vermogen uit zal komen :X
Zijn ook uitlaten voor monsters die op aanhangwagens van evenement naar beurs gesleept worden :) (toch, Pieter? Zien we je volgende week weer op SorT glimmen? *D )
 
Weet je zeker dat je die kunt,volgens mij kun je alleen mappings veranderen van injectie duc´s met het oude type computer (tot eerste series 916)
De nieuwe types computers zitten toch dicht geseeld en daat is niets meer aan teveranderen
Of heb ik het mis,en als ik het mis heb wat kost het dan ongeveer om een custom mapping temaken voor een M900Sie bj 2001
Met de afstelling kan ik eventueel behulpzaam zijn, eeprom wisselen, custom map maken, max toerental verleggen, ontstekingsmap aanpassen, alles is hier eigenlijk mogelijk.........
Dit kan ik overigens voor injectiefietsen van ducati, triumph, aprilia, benelli, moto-guzzi, zonder dat je een powercommander aan hoeft te schaffen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan