Uitlaten ducati

ducrakker1

Rookie
16 mei 2003
2
0
Amsterdam
Zelf rij ik momenteel met een Ducati m600 en wil hiervoor andere uitlaten voor kopen. Eerst wilde ik Termignoni (blijken niet meer voor een monster gemaakt te worden), ik heb een adresje gevonden die de Boss dempers best leuk aan kan bieden.

Mijn vraag wie o wie heeft ervaring met Boss Dempers en een Ducati Monster?
Is het geluid mooi?
Komt het mooie geluid van een duc mooi naar voren met de Boss dempers.
1 keer het geluid gehoord van een duc m900 met termignoni vandaar dat ik deze ook eerst wilde kopen.
 
Probeer es bij DAM of bij Motomania in Aarschot. Daar verkopen ze galuzzi of zoiets, deze laatste zijn termi maar dan nagemaakt en roestvrij, 720 Euro
 
Mijn vraag wie o wie heeft ervaring met Boss Dempers en een Ducati Monster?
Is het geluid mooi?
Ik heb BOS (met 1 S) dempers op mijn M600 en ben zeer tevreden over het geluid.
Mocht je zondag toevallig op de clubrace zijn: zoek M600 Dark met hoge BOS dempers, en blijf daar tot ik terug ben, kan je ze horen :)
 
Kijk hier maar eens alles voor elke Ducati.
www.silmotor.com

De uitlaten die ik heb produceren 105 db. !!!!!!! :} :} :}

ovaal.jpg
 
De uitlaten die ik heb produceren 105 db. !!!!!!! :} :} :}

En dat moet een referentie zijn ofzo? Harder = beter ??? |(
Vraag dat maar aan sommige choppert rijders die het stoer vinden van zoveel lawaai te produceren dat het gewoon pijn aan de oren doet, zelfs met helm op (vorige week nog zo een gekruist, amai mijn oren :r )
 
Ik ben vandaag bij de clubraces geweest en bij een handelaar een paar origineele termignoni bochten zien liggen
Ze zagen er prachtig uit je weet wel met van die veertjes waarmee ze bijelkaar
gehouden worden
Hij beweerde dat hij ze een jaar geleden had besteld en er eentje toegestuurd had gekregen
Prijs 650 E ,ik heb gezegd dat ik er nog eventjes over zou denken
 
Beste,

Heb volgende carbon BOSS uitlaten voor een monster 600 nog liggen voor 4OO Euro.
Indien interesse stuur me een mail op the_duc_ster@hotmail.com. Eerst is eerst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan